اخبار فناوری

گوشی تاشو ناتینگ به این زودی‌ها معرفی نخواهد شد

سال 2023 قطعاً سال گوشی‌های تاشو بوده است. ازمیان برترین تولیدکنندگان گوشی هوشمند اندرویدی، به‌ندرت برندی وجود دارد که حداقل یک گوشی تاشو را معرفی نکرده باشد. اما به‌نظر می‌رسد که برند نسبتاً تازه تأسیس Nothing، عجله‌ای برای ورود به این حوزه ندارد. به‌تازگی، مدیرعامل ناتینگ، کارل پی، تأیید کرده است که گوشی‌های تاشو فاقد عملکردی با کارایی بالا بوده و همه آن‌ها مشابه یکدیگر هستند بنابراین در این زمان، نیازی به ارائه یک گوشی تاشو نیست.

گوشی تاشو ناتینگ

در مصاحبه با IndiaToday، کارل پی، مؤسس و مدیرعامل Nothing، به‌صراحت در مورد بی‌علاقگی این شرکت به عرضه یک گوشی تاشو، با وجود برخی شایعات در مورد وجود چنین دستگاهی، صحبت کرد. به‌گفته‌ی Pei، گوشی‌های تاشو محصولی خاص هستند.

«خوب است که برخی افراد درحال تولید آن‌ها می‌باشند، اما اگر به چگونگی تکامل تاشوها نگاه کنید، همه آن‌ها یکسان هستند. اگر لوگوی برند را روی گوشی‌های تاشو پنهان کنید، فکر نمی‌کنم مصرف‌کننده واقعاً بتواند آن‌ها را از هم تشخیص دهد.»

هنگامی‌که از Pei پرسیده شد که آیا Nothing قصد دارد یک تلفن تاشو عرضه کند، وی در پاسخ گفت: «به این زودی‌ها نه. فکر نمی‌کنم مصرف‌کننده‌ها بگویند، هی، ای کاش تلفنم تا می‌شد. من فکر می‌کنم این یک نوآوری است که تولیدکنندگان به‌زور آن را به‌سمت کاربران ارائه می‌کنند.»

گوشی تاشو ناتینگ

گوشی تاشو ناتینگ

نیازی به گفتن نیست که مدیر اجرایی به همه شایعات در مورد یک گوشی تاشو بالقوه از سوی Nothing پایان داده است. بااین‌حال، تغییر عقیده همیشه جزئی از حوزه تکنولوژی بوده است و اگر نگوییم امسال یا سال آینده، به‌نظر می‌رسد این برند نیز در آینده نه‌چندان دور و با محبوبیت روزافزون گوشی‌های تاشو، به تولید یکی از این دستگاه‌ها روی می‌آورد.

درهمین‌حال، Pei در مورد گوشی تازه‌معرفی‌شده‌ی Nothing Phone 2 نیز سخنانی را مطرح کرد و بیان داشت که این شرکت خوشحال خواهد شد اگر این گوشی به همان تعداد گوشی Phone 1 فروخته شود. این شرکت نزدیک به 750 هزار دستگاه از اولین گوشی هوشمند خود را فروخت و ازآنجایی‌که Phone 2 یک دستگاه با مشخصات و قیمت بالاتر است، طبیعتاً اگر به‌خوبی نسخه قبلی خود بفروشد، سود مناسبی را روانه این برند خواهد کرد.

نظر شما درباره عدم معرفی گوشی تاشو ناتینگ در آینده نزدیک چیست؟



منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/07/13/%DA%AF%D9%88%D8%B4%DB%8C-%D8%AA%D8%A7%D8%B4%D9%88-%D9%86%D8%A7%D8%AA%DB%8C%D9%86%DA%AF-%D8%A8%D9%87-%D8%A7%DB%8C%D9%86-%D8%B2%D9%88%D8%AF%DB%8C%D9%87%D8%A7-%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا