اخبار فناوری

اپل تولید لوازم جانبی FineWoven را متوقف کرد

به گفته افشاگر و کلکسیونر اپل، کوسوتامی، این شرکت لوازم جانبی تولید می کند ریز بافته شده خودش را متوقف کرد. اپل پاییز گذشته خطی از قاب‌های آیفون FineWoven و بندهای اپل واچ را به عنوان جایگزینی سازگار با محیط زیست برای لوازم جانبی چرمی راه‌اندازی کرد. با این حال، خریداران به سرعت شکایت کردند که این ماده مستعد جذب کثیفی، خراش و سایر مشکلات دوام است. FineWoven همچنین با وجود قیمت یکسان، کمتر از چرم لوکس تر است. به نظر می رسد همه این موارد باعث شد تا اپل تولید را متوقف کند و به فکر مواد جایگزین باشد.

توقف تولید لوازم جانبی اپل FineWven

Kosutami در پست در ایکس او توضیح داد که اپل تولید لوازم جانبی FineWoven را به دلیل دوام ضعیف آنها متوقف کرد. این شرکت ممکن است در آینده مواد غیر چرمی دیگری را برای لوازم جانبی ممتاز خود انتخاب کند.

توقف تولید لوازم جانبی اپل FineWven

توقف تولید لوازم جانبی اپل FineWven

Kosutami اطلاعات دقیقی در مورد لوازم جانبی FineWoven در گذشته فاش کرده است. این افشاگر برنامه های اپل برای عرضه بند های جدید اپل واچ از مواد پارچه بافته شده را بیش از یک ماه قبل از عرضه، علاوه بر قاب های آیفون مانند، فاش کرده بود. Kosutami همچنین اولین تصاویر از لوازم جانبی FineWoven را کمی قبل از رویدادی که به طور رسمی معرفی شد، فاش کرد. بنابراین تا حد زیادی می توان به ادعای او مبنی بر توقف تولید لوازم جانبی FineWoven اعتماد کرد.

اپل فروش لوازم جانبی چرمی را در سپتامبر سال گذشته متوقف کرد و آنها را با مواد سازگار با محیط زیست “FineWoven” جایگزین کرد که این شرکت آن را “میکرو کاشی های لوکس و بادوام” توصیف می کند که از 68 درصد پلی استر بازیافت شده پس از مصرف استفاده می شود. قاب‌های آیفون FineWven 59 دلار، قاب‌های MagSafe 59 دلار و نوارهای اپل واچ 99 دلار قیمت دارند.

لوازم جانبی ساخته شده از این ماده به دلیل دوام ضعیف و کیفیت ناامید کننده مورد استقبال مشتریان قرار نمی گیرد. لوازم جانبی FineWoven نیز در گزینه های رنگی جدید بهار اپل ارائه نمی شود. اگر شرکت قبلاً تولید لوازم جانبی FineWoven را متوقف کرده باشد، ممکن است کمی طول بکشد تا موجودی به میزان قابل توجهی کاهش یابد.

نظر شما در مورد توقف تولید لوازم جانبی فاین وون چیست؟



منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/04/22/%D8%A7%D9%BE%D9%84-%D8%AA%D9%88%D9%84%DB%8C%D8%AF-%D9%84%D9%88%D8%A7%D8%B2%D9%85-%D8%AC%D8%A7%D9%86%D8%A8%DB%8C-finewoven-%D8%B1%D8%A7-%D9%85%D8%AA%D9%88%D9%82%D9%81-%DA%A9%D8%B1%D8%AF/

تحریریه مای فون مگ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا