اخبار فناوری

معرفی ابزارهای شارژی دوو با باتری مشترک

امروزه علاقه مردم به استفاده از ابزارهای شارژی به میزان قابل توجهی افزایش یافته است و یکی از دلایل این جذابیت، سهولت کارکرد و قابل حمل بودن این ابزارها است. با این حال، هنوز یک چالش وجود دارد و آن تخلیه باتری است.

این مشکل زمانی آشکارتر می شود که با حمل انواع مختلفی از گجت های قابل شارژ مواجه شوید. در اینجا مفهوم نسل جدیدی از گجت های قابل شارژ باتری مشترک است. به عنوان مثال، فرض کنید باتری وجود دارد که می توان آن را روی چندین ابزار شارژی مانند مته، آسیاب قابل شارژ کوچک و ابزارهای دیگر نصب کرد.

تا به حال ابزارهای برقی تک سیم و نسبتاً سنگین به عنوان یک هنجار در نظر گرفته می شدند. علاوه بر وزن زیاد این ابزار، تارهای بلند آنها نیز مشکلات خاص خود را داشت و گاهی اوقات این طناب ها پاره می شد.

با گذشت زمان و استفاده از فناوری باتری، باتری به عنوان منبع تغذیه در بسیاری از دستگاه ها، از کامپیوتر و تلفن همراه گرفته تا ابزارهای ساختمانی و کشاورزی، جایگزین سیم های بلند شده است. این پیشرفت به کاربران این امکان را داده است که بین ابزارهای شارژی و ابزار الکتریکی یکی را انتخاب کنند.

مهم ترین نکته این است که خرید یک گجت شارژی معادل خرید چندین نوع باتری یدکی است. از دریل ها و پیچ گوشتی های چند منظوره گرفته تا اره، کاربران دیگر نیازی به خرید باتری های مختلف ندارند. به نظر می رسد این نسل جدید ابزارهای قابل شارژ باتری مشترک راه حلی موثر برای سهولت و کارایی استفاده از ابزارهای برقی ارائه کرده است.

توسعه باتری های قابل شارژ

با توجه به پیشرفت های تکنولوژیکی، ایده معادل سازی بازده انرژی معرفی شده است که به معنای استفاده از یک استاندارد مشترک برای شارژ دستگاه ها است. این تغییرات علاوه بر سهولت استفاده از وسایل الکترونیکی، به حفظ محیط زیست نیز کمک می کند. به عنوان مثال، پورت Type-C به عنوان یک استاندارد یکپارچه برای انتقال داده و شارژ دستگاه پذیرفته شده است.

تصمیم به استفاده از یک استاندارد مشترک به معنای کاهش پیچیدگی و مشکلات مربوط به نشانگرهای مختلف و پورت های شارژ است. در نتیجه، این استانداردسازی سرعت شارژ را افزایش می‌دهد، نیاز به حمل چندین نوع شارژر را کاهش می‌دهد و در نهایت استفاده از آن را برای کاربران آسان‌تر می‌کند.

همه دستگاه ها دارای باتری مشترک هستند

در زمینه ادوات ساختمانی و کشاورزی این ایده به گونه ای متفاوت مورد توجه قرار گرفت. به عبارت دیگر، از یک باتری برای انواع مختلف گجت ها استفاده می شود. این مفهوم به شما این امکان را می دهد که با یک باتری هر آنچه را که نیاز دارید به دست آورید

آن را تامین کنید. این پیشرفت نسل جدیدی از ابزارهای قابل شارژ با باتری های مشترک را به بازار آورده است.

با استفاده از یک باتری مشترک برای ابزارهای مختلف، کاربران دیگر نیازی به حمل و نگهداری باتری های مختلف برای هر ابزار ندارند. این توسعه علاوه بر افزایش سهولت استفاده باعث کاهش هزینه نیز می شود

فناوری U-Force دوو

دوو همواره سعی کرده تا با توجه به تقاضا و نیاز مشتری راه حل هایی برای افزایش عملکرد باتری محصولات شارژی خود بیابد. بسیاری از مشتریان و کاربران ابزارهای شارژی با مشکل چند باتری مواجه شده اند. زیرا حمل و نقل تعداد زیادی باتری نه تنها سخت و طاقت فرسا است، بلکه عامل خطرناکی نیز می باشد. این چالش ها باعث شد تا دوو فناوری U-Force را به عنوان راه حلی برای این مشکلات ایجاد کند.

سیستم U-Force به محصولات دوو اجازه می دهد تا با یک نوع باتری سازگار باشند. این روش به مشتریان این امکان را می دهد که از تبدیل و حمل تعداد زیادی باتری مختلف با استفاده از یک نوع باتری اجتناب کنند و به راحتی از ابزارهای شارژی مختلف دوو بهره مند شوند.

ظرفیت باتری U-Force چقدر است؟

باتری های U-Force لیتیوم یونی هستند و دارای برق 18 ولت هستند. این باتری ها از فناوری LiHD یا فوق کوچک لیتیوم یون استفاده می کنند که به عنوان یک فناوری پیشرفته در زمینه باتری شناخته می شود.

یکی از دلایل افزایش ظرفیت شارژ این باتری ها استفاده از موادی مانند نقره و مس برای هدایت الکتریسیته است. این مواد معدنی انرژی خروجی بیشتری را به باتری‌ها اختصاص می‌دهند و در نتیجه باعث افزایش تولید انرژی و بهبود عملکرد باتری می‌شوند. این فناوری باعث افزایش کارایی و عمر باتری ها می شود و در ابزارهای شارژی دوو استفاده می شود.

تفاوت بین باتری U-force و CAS

باتری های CAS و U-Force از جمله باتری های چند ابزاری محبوب در بازار هستند. اما ممکن است از شما بپرسند که تفاوت اساسی بین باتری های U-Force و CAS چیست.

باتری‌های U-Force نسبت به باتری‌های لیتیوم یونی نسل قبلی، از نظر قدرت، قابلیت شارژ و طول عمر به ترتیب 67، 87 و 100 درصد بهبود یافته‌اند. این باتری ها مشابه رقبای خود یعنی باتری های CAS هستند. سلول‌های باتری‌های U-Force LiHD هستند و نسبت به باتری‌های نسل قدیمی‌تر فشرده‌تر و ظرفیت بیشتری دارند.

در نتیجه، این دو برند باتری، تغییرات و پیشرفت های زیادی را به منظور بهبود عملکرد و کیفیت باتری ها با استفاده از فناوری های پیشرفته ارائه کرده اند.

ابزاری مناسب برای همه کاربران

ابزارهای شارژی با باتری مشترک دوو به عنوان گزینه ای بسیار مناسب برای طیف وسیعی از کاربران ارائه شده است. این دستگاه ها توسط کاربران خانگی (DIY) که علاقه مند به DIY و انجام تعمیرات کوچک در منزل هستند تا کاربران حرفه ای در صنایع مختلف مانند صنایع ساختمانی، تعمیراتی و یا کشاورزی استفاده می شود.

به عبارت دقیق تر، این ابزارها برای هر کسی با هر سطح مهارت و نیازهای تجاری مفید و مناسب هستند. از صاحبان خانه هایی که به دنبال ابزارهای سبک و آسان برای تعمیر خانه هستند تا کارگران حرفه ای که برای انجام کارهای حرفه ای خود به ابزارهای قدرتمند و باکیفیت نیاز دارند.

نکته آخر

نسل جدید ابزارهای محبوب U-FORCE با باتری به شما امکان می دهد با استفاده از یک باتری و یک شارژر همزمان با بیش از یک ابزار برقی کار کنید. این ویژگی منحصر به فرد به کاربران این ابزارها اجازه می دهد تا چندین کار را همزمان با سهولت و کارایی بیشتر انجام دهند. برای بهره مندی از این سیستم کارآمد و انعطاف پذیر، محصولات سری U-FORCE دوو به عنوان یک انتخاب ایده آل پیشنهاد می شوند.

برای خرید این ابزارها می توانید به فروشگاه اینترنتی Orangeland مراجعه کنید. “Orangeland” یک تبادل آنلاین گجت حرفه ای است که تضمین کیفیت محصول و جزئیات دقیق محصول را ارائه می دهد. این فروشگاه دارای نماد اعتماد الکترونیکی است که نشان دهنده اعتبار و اعتماد به خرید آنلاین است.

نارنجلند سابقه طولانی فعالیت در زمینه انواع ابزار برقی و شارژی دارد و ابزار حرفه ای و لوازم باغبانی برندهای معتبر را بیان می کند.

نارنجلند محصولات خود را تنها از بین برندهای معتبر و باکیفیت دنیا انتخاب کرده و با گارانتی رسمی و قیمت شرکتی به مشتریان عرضه می کند.

مهم نیست که کسب و کار شما در کجای ایران باشد، امکان خرید آنلاین و ارسال سریع برای مشتریان وجود دارد.

برای انتخاب تجهیزات مورد نیاز خود می توانید از مشاوره رایگان نارنجلند بهره مند شوید ضمن اینکه این مشاوره توسط افراد متخصص و مجرب در این زمینه در اختیار شما قرار می گیرد.

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/04/18/%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-%D8%A7%D8%A8%D8%B2%D8%A7%D8%B1%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%98%DB%8C-%D8%AF%D9%88%D9%88-%D8%A8%D8%A7-%D8%A8%D8%A7%D8%AA%D8%B1%DB%8C-%D9%85%D8%B4%D8%AA%D8%B1/

تحریریه مای فون مگ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا