اخبار فناوری

آپدیت جدید واتس اپ برای پیداکردن مخاطبین محبوب شما مفید خواهد بود

با افزایش تعداد افراد در لیست تماس ما، گاهی اوقات دسترسی به مخاطبین معمولی و محبوب ما بسیار سخت و زمان بر خواهد بود. اگر از کاربران واتساپ هستید، این مشکل به زودی برطرف خواهد شد. آپدیت جدید واتس اپ برای یافتن مخاطبین مورد علاقه شما مفید است.

آپدیت جدید واتس اپ

WABetaInfo اخیرا قابلیت جدیدی را معرفی کرده است که برای کاربران واتس اپ به خصوص کاربران مفید است اندرویدمشاهده شده است که توسعه دهندگان در حال کار بر روی برگه Favorites برای مخاطبین هستند. این به شما امکان می دهد برای دسترسی آسان تر و سریع تر، مخاطبین را در این لیست افزودنی حذف، اضافه یا مرتب کنید.

علاوه بر این، این ویژگی باعث می شود دیگر افراد مهم زندگی خود را در میان مخاطبین و چت های مختلف جستجو نکنید. همچنین برای برقراری تماس صوتی و تصویری بسیار مناسب است.

با این حال، باید بدانید که این ویژگی در حال حاضر هنوز در مراحل اولیه توسعه است، بنابراین حتی برای آزمایش کنندگان بتا نیز در دسترس نیست. احتمالاً مدتی طول می کشد تا تب جدید به گوشی های همه کاربران اضافه شود، اما همانطور که مشخص است، احتمالاً ابتدا نسخه اندروید این برنامه را وارد می کند.

آیا از واتس اپ استفاده می کنید؟ آیا فکر می کنید این به روز رسانی جدید برای شما مفید خواهد بود؟ همچنین می توان گفت که افراد مهم زندگی معمولا در بالای لیست هستند و نیازی به این تب خاص نیست، با این حال، این یک ویژگی جدید است که احتمالا در آینده اضافه خواهد شد.

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/04/21/%D8%A2%D9%BE%D8%AF%DB%8C%D8%AA-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D9%88%D8%A7%D8%AA%D8%B3-%D8%A7%D9%BE-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D9%BE%DB%8C%D8%AF%D8%A7%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%86-%D9%85%D8%AE%D8%A7%D8%B7%D8%A8/

تحریریه مای فون مگ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا