اخبار فناوری

پوستر رسمی Techno Phantom V Fold لو رفت

فانتوم برند برتر موبایل های تکنو است. این برند جدید اما بسیار جاه طلب است و اکنون در حال آماده شدن برای عرضه اولین گوشی تاشو خود در MWC 2023 است. Tecno Phantom V Fold قبلاً نام Dere را دیده بودیم. این بار پوستر رسمی گوشی تاشو Techno Phantom V Fold به بیرون درز کرده است.

تلفن تاشو Techno Phantom V Fold

گفته می شود Techno Phantom V Fold دارای “ساختار فشار معکوس” است، طراحی که پایداری ساختار تلفن را بهبود می بخشد. این امر با استفاده از مواد پیشرفته مورد استفاده در صنعت هوافضا که هم قوی و هم سبک هستند امکان پذیر می شود.

در این گزارش تصویری رسمی نیز ارائه شده است. شما می توانید یک دوربین سه گانه اصلی را در برآمدگی دایره ای تشخیص دهید، اما ظاهراً اینها فقط بخشی از تنظیمات دوربین 5 دستگاه هستند.

البته حدس می زنیم این گزارش کمی شیطنت آمیز باشد و علاوه بر تاریکی تعداد دوربین ها، دوربین سلفی را هم حساب کرده است. در واقع، احتمالا یک دوربین اصلی چهارگانه در پشت و یک دوربین سلفی وجود خواهد داشت. البته از آنجایی که دستگاه تاشو است، می توان یک دوربین اصلی سه گانه و 2 دوربین سلفی تکی، یکی در داخل و دیگری در خارج از دستگاه وجود داشته باشد.

فاصله کانونی لنز دوربین و سنسورهای پشت آن هنوز مشخص نیست.

فانتوم V-fold

فانتوم V-fold

برند Tecno قبلا تایید کرده است که Phantom V Fold از تراشه Dimensity 9000 Plus استفاده خواهد کرد. این تراشه نسخه بهبود یافته 9000 است که 10 درصد در CPU و 5 درصد در GPU بهبود یافته است. این تراشه اخیراً در یک گوشی تاشو دیگر ظاهر شده است Oppo Find N2 Flip استفاده شده.

اگر به یاد داشته باشید یک ماه پیش با هم یک ویدیو از تلفن مفهومی Ghost Vision V در مایفون مگ با هم دیدیم. دستگاهی که مکانیزم تاشو را با صفحه نمایش داخلی کشویی ترکیب می کند، حتی می تواند یک صفحه نمایش بزرگتر در اندازه کوچک را در خود جای دهد.

تلفن مفهومی تاشو Tecno Phantom Vision V با صفحه نمایش تاشو + کشویی را بررسی کنید

گوشی های هوشمند فانتوم V-fold این فقط طراحی قسمت تاشو را ارائه می دهد. در حال حاضر مشخص نیست که آیا گوشی V Vision به یک محصول واقعی تبدیل خواهد شد یا خیر، اما همه چیز در MWC 2023 فاش خواهد شد.

به دنبال یک تلفن تکنو جدید هستید؟

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا