اخبار فناوری

مجیک کیبورد جدید اپل با ترک‌پد بزرگتر و ردیف کلیدهای عملکردی معرفی شد

در طول این رویداد آروم باش بر آشکارسازی نسل جدید تمرکز کنید آیپد پرو و آیپد ایراپل مدل جدیدی از کیبورد جادویی را معرفی کرد که مجهز به یک ردیف کلیدهای عملکردی در بالای صفحه کلید و همچنین ترک پد بزرگتر است.

کیبورد جادویی جدید اپل

صفحه کلید جادویی جدید برای اپل آیپد مستقیماً با در نظر گرفتن نیازهای کاربران حرفه ای طراحی شده است. اکنون صفحه‌کلید نازک‌تر و سبک‌تر است، اما یک صفحه کلید و یک ردیف کلیدهای عملکردی نیز دارد.

مدل جدید Magic Keyboard دارای یک شاسی آلومینیومی است و البته اپل اکنون آن را نازک‌تر و سبک‌تر از قبل کرده است، در حالی که هنوز چند ویژگی را به آن اضافه کرده است.

کیبورد جادویی جدید اپل

کیبورد جادویی جدید اپل

ردیف عملکرد روی صفحه کلید جادویی امکان دسترسی سریع به کنترل های کلیدی مانند صدا، روشنایی، پخش/مکث و موارد دیگر را فراهم می کند. حتی یک دکمه فرار وجود دارد.

اپل همچنین اندازه ترک‌پد جادویی کیبورد را به میزان قابل توجهی افزایش داده و با توجه به بیانیه مطبوعاتی «با بازخورد لمسی» که نسبت به صفحه‌کلید سحرآمیز قبلی، ارتقا یافته است، واکنش‌پذیرتر شده است. در قسمت ترک پد، این کیبورد به یک تکیه گاه کف دست آلومینیومی مجهز شده است تا تجربه تایپ مانند مک را ارائه دهد.

کیبورد جادویی جدید امروز برای سفارش در دسترس است و از هفته آینده ارسال خواهد شد. این صفحه کلید با همان قیمت Magic Keyboard قبلی موجود است: 299 دلار برای iPad Pro 11 اینچی و 349 دلار برای iPad Pro 13 اینچی.

نظر شما درباره کیبورد جادویی جدید اپل با ویژگی های جدیدش چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/05/07/%D9%85%D8%AC%DB%8C%DA%A9-%DA%A9%DB%8C%D8%A8%D9%88%D8%B1%D8%AF-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D8%A7%D9%BE%D9%84-%D8%A8%D8%A7-%D8%AA%D8%B1%DA%A9%D9%BE%D8%AF-%D8%A8%D8%B2%D8%B1%DA%AF%D8%AA%D8%B1/

تحریریه مای فون مگ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا