اخبار فناوری

شیائومی پوکو C55 در تاریخ 3 مارس 1401 معرفی خواهد شد

اخیرا پوکو رسما تایید کرده است که Poco C55 در 3 مارس 1401 معرفی خواهد شد. Poco C55 در واقع یک تلفن همراه جدید نیست. یک نمونه معروف از Redmi 12C برای بازار هند در دسترس خواهد بود.

شیائومی پوکو C55

سه شنبه هفته آینده پوکو از گوشی ارزان قیمت جدید خود در هند رونمایی خواهد کرد. پوستر رسمی این دستگاه طراحی آن را نشان می دهد. تاریخ و زمان رویداد نیز در آنجا ذکر شده است.

پوکو C55

پوکو C55

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می شود، Poco C55 دارای پشتی چرمی با یک جزیره دوربین بزرگ است. جزیره ای که عرض گوشی را در بر می گیرد و البته برای پوکو چیز عجیبی نیست.

دو دوربین، فلاش LED و حسگر اثرانگشت در داخل این جزیره دوربین قرار داده شده است. همچنین لوگوی پوکو در اینجا قرار داده شده است. در اینجا ما Saber را می بینیم، اما می تواند رنگ های بیشتری را انتخاب کند، به خصوص رنگ زرد مشخص این برند.

پوکو هنوز جزئیات مشخصات Poco C55 را ارائه نکرده است، اما همانطور که گفتیم، به احتمال زیاد همان دستگاه Redmi 12C است. در این صورت این گوشی باید از چیپست مدیاتک هلیو جی 85، صفحه نمایش 6.71 اینچی HD+ LDC و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی بهره مند شود.

Poco Poco C55 تا 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی در پشت دستگاه با سنسور تشخیص عمق همراه خواهد بود. علاوه بر این، یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی در جلو و داخل ناچ قرار خواهد گرفت.

نطر شما چی هست؟ آیا Poco C55 برای شما جذاب است؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا