اخبار فناوری

تست دراپ سامسونگ Galaxy S23++ + تست مدل Ultra را تماشا کنید

پرچمداران 2023 سامسونگ از شیشه مقاوم ساخته شده اند گوریلا گلس ویکتوس 2 توسط Corning استفاده می شود. مدل اولترا و مدل های پایه و پلاس امسال انحنای کمتری در شیشه استفاده شده دارند. در واقع، مدل‌های پایه و بالاتر دیگر شیشه‌ای کاملاً مسطح و بدون انحنا مانند آنچه قبلاً 2.5D نامیده می‌شد، ندارند. امروز می‌خواهیم تست سقوط سامسونگ گلکسی S23+ را بررسی کنیم. برای مقایسه، تست سقوط Galaxy S23 Ultra را نیز برای شما قرار داده ایم.

تست سقوط گلکسی اس 23 پلاس

همانطور که گفتیم گلکسی اس 23 پلاس و مدل پایه آن از شیشه کاملا تخت استفاده می کنند. این انتخاب مشابه طراحی سری آیفون 12 به بعد است. گفته می شود که چنین تصمیمی به دستگاه کمک می کند تا در برابر سقوط مقاومت کند. اما آیا این برجستگی در پرچمداران 2023 سامسونگ محقق شده است یا خیر؟

کورنینگ ادعا می کند که شیشه گوریلای Victus 2 در برابر افتادن از عمق 1 متری روی سیمان و بتن مقاوم است، به این معنی که قرار است نشکن باشد. اما آیا اینطور است؟

بیایید با هم ویدیو تست دراپ گلکسی اس 23 پلاس را تماشا کنیم:

همانطور که می بینید در اولین پاییز شیشه محافظ صفحه نمایش و قاب پشتی می شکند. البته این جدایی بسیار جزئی است، اما اتفاق می افتد. قاب پشتی و محافظ صفحه نمایش گلکسی اس 22 پلاس از گوریلا گلس 2 محکمی مانند گلکسی اس 23 اولترا استفاده می کند، اما قاب پشتی و لبه صفحه نمایش خمیده است.

برای مقایسه، ویدیو تست دراپ گلکسی S23 Ultra را ببینید:

همانطور که می بینید، اگرچه گلکسی اس 23 پلاس عملکرد بهتری دارد Galaxy S23 Ultra اما هیچ یک از آنها نمره قبولی نمی گیرند.

همچنین، اگر روی دستگاه خود بسیار حساس هستید، بهتر است این را بدانید گوریلا گلس Victus 2 Galaxy S23 Ultra سامسونگ در برابر خراش های سطحی چندان مقاوم نیست.

گوریلا گلس ویکتوس 2 سامسونگ گلکسی اس 23 اولترا در برابر خراش سطحی چندان مقاوم نیست

نظر شما در مورد کیفیت ساخت پرچمداران 2023 سامسونگ چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا