اخبار فناوری

گوشی‌های تاشو شیائومی Mix Fold 4 و Mix Flip با ضخامت کمتر و دوربین بیشتر نسبت به رقبای سامسونگ ارائه می‌شوند

شیائومی گوشی‌های تاشو هم تولید می‌کند، اما محبوبیت چندانی ندارند. دلیل اول عدم تمرکز زیاد روی این محصولات و دلیل دوم عدم حضور این محصولات در بازار جهانی است. البته اینها دلیلی برای عدم تمرکز بر تولید محصولات رقابتی نیست. اخیراً شایعه شده بود که گوشی‌های تاشو شیائومی میکس فولد ۴ و میکس فلیپ با ضخامت نازک‌تر و دوربین‌های بیشتر نسبت به رقبای سامسونگ عرضه می‌شوند.

گوشی های تاشو شیائومی Mix Fold 4 و Mix Flip

شیائومی میکس فلیپ این اولین گوشی کوچک تاشو این برند خواهد بود. این دستگاه با محصولاتی مانند Galaxy Z Flip 5 (یا به عنوان مثال Z Flip 6) مقایسه خواهد شد.

Xiaomi Mix Fold 4 اما این یک گوشی بزرگ تاشو است و در ادامه نسل های قبلی خود سعی می کند با گوشی تاشو بزرگ سامسونگ یعنی Galaxy Z Fold 5 (یا مثلا Z Fold 6) رقابت کند.

همانطور که گفته شد، هر دوی این محصولات در تابستان 1403 در جایی رونمایی خواهند شد. هر دوی این دستگاه ها مبتنی بر تراشه هستند. اسنپدراگون 8 نسل 3 ارتباطات ماهواره ای تجهیز خواهد شد. همچنین در هر دو دستگاه دوربین اصلی دارای لرزشگیر اپتیکال خواهد بود و به سنسور تصویر 1.55 اینچی 50 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد.

اما تفاوت اصلی آنها که عامل رقابتی مهمی خواهد بود در این موارد نیست.

گفته شده است Xiaomi Mix Fold 4 رکورددار باریک ترین گوشی هوشمند تا می شود و تاج از آن خارج می شود Honor Magic V2 طول می کشد. برای یادآوری، ضخامت این محصول آنر در حالت بسته 9.9 میلی متر بود. بنابراین، ضخامت شیائومی Mixfold 4 باید کمتر از این رقم باشد.

در مقابل، شیائومی میکس فلیپ یک دوربین اصلی سه گانه خواهد داشت که نسبت به Galaxy Z Flip 5 (یا Z Flip 6) دوربین بیشتری دارد. Mixfold 4 همچنین یک دوربین بیشتر از Galaxy Zfold 5 (یا Zfold 6) خواهد داشت.

هر دو دستگاه همچنین دارای دوربین تله فوتو 60 مگاپیکسلی Omnivision OV60A 1/2.8 اینچی خواهند بود. در کنار آن یک دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض نیز وجود خواهد داشت.

مدل بزرگتر دارای چهارمین دوربین اصلی خواهد بود که با دوربین تله فوتو 10 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 5 برابر همراه خواهد بود.

Xiaomi Mix Fold 4 همچنین برای اولین بار در سری گوشی های تاشو شیائومی، گواهی IP دریافت می کند و از شارژ بی سیم نیز پشتیبانی می کند.

متاسفانه هیچ یک از این مدل ها در بازار جهانی عرضه نمی شوند. نظر شما در مورد محصولات بالقوه جدید شیائومی چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/05/08/%DA%AF%D9%88%D8%B4%DB%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AA%D8%A7%D8%B4%D9%88-%D8%B4%DB%8C%D8%A7%D8%A6%D9%88%D9%85%DB%8C-mix-fold-4-%D9%88-mix-flip-%D8%A8%D8%A7-%D8%B6%D8%AE%D8%A7%D9%85%D8%AA-%DA%A9/

تحریریه مای فون مگ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا