اخبار فناوری

سامسونگ از Game Portal به‌عنوان اولین فروشگاه مخصوص بازی خود رونمایی کرد

سامسونگ اخیرا و به‌صورت رسمی اعلام کرده است که یک فروشگاه اختصاصی برای محصولات سخت‌افزاری با محوریت گیمینگ با نام Game Portal را راه‌اندازی می‌کند. این یک فروشگاه آنلاین است که در آن می‌توانید محصولات مخصوص بازی مانند گوشی‌های هوشمند، مانیتورها، تلویزیون‌ها و SSD را خریداری کنید. این شرکت به‌زودی Game Portal را در 30 کشور در سراسر جهان شامل برزیل، فرانسه، آلمان، ایتالیا، اسپانیا، ایالات‌متحده و بریتانیا در اواخر ژوئن راه‌اندازی می‌کند.

سامسونگ Game Portal

Game Portal به‌گونه‌ای طراحی شده است که یک فروشگاه یکپارچه برای گیمرها باشد. این به کاربران امکان می‌دهد به‌راحتی سخت‌افزار بازی و محصولات ساخته‌شده توسط سامسونگ، ازجمله گوشی‌های هوشمند، تلویزیون‌ها، مانیتورهای بازی Odyssey و SSD‌های با کارایی بالا را خریداری کنند. این شرکت همچنین محتوای انتخاب‌شده مرتبط با بازی‌ها را در Game Portal به‌نمایش خواهد گذاشت. یک مطالعه Accenture در سال 2021 نشان داد که حداقل نیمی از گیمرها از بیش از یک دستگاه برای بازی کردن استفاده کرده و به‌طور متوسط 16 ساعت در هفته را صرف بازی‌های ویدیویی می‌کنند. آن‌ها همچنین حداقل شش ساعت از وقت خود را در جوامع مخصوص بازی می‌گذرانند.

سامسونگ Game Portal

سامسونگ Game Portal

از این‌رو، Game Portal سامسونگ محتوای بازی، اطلاعات محصول، بررسی کارشناسان، مزایای خرید محصول و همه موارد مرتبط با گیمینگ را در یک مکان ارائه می‌کند. محصولات قابل‌توجهی که مردم می‌توانند از Game Portal خریداری کنند عبارتند از گوشی پرچمدار Galaxy S23 Ultra، مانیتور گیمینگ Odyssey OLED G9 و SSD 990 PRO. درحال‌حاضر، این شرکت تخفیف‌هایی را برای خرید باندل در مانیتورهای بازی Odyssey و تلویزیون‌های Neo QLED 8K ارائه می‌دهد.

Evelyn Kim، معاون اجرایی مرکز D2C در Samsung Electronics، پیرامون راه‌اندازی فروشگاه مخصوص بازی جدید بیان می‌کند: «بازی به بخش مهمی از سبک زندگی مصرف‌کنندگان تبدیل شده است، نه فقط به‌عنوان سرگرمی، به‌ویژه برای نسل جوان. ما طرح‌های مختلفی را در تجربه بازی، از خرید تا استفاده، با ارائه محیطی که خرید محصولات مرتبط با بازی را لذت بخش و آسان می‌کند، برای مشتریان خود فراهم خواهیم کرد.»

دیدگاه شما پیرامون فروشگاه آنلاین سامسونگ Game Portal چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/06/30/%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%B3%D9%88%D9%86%DA%AF-%D8%A7%D8%B2-game-portal-%D8%A8%D9%87%D8%B9%D9%86%D9%88%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D9%88%D9%84%DB%8C%D9%86-%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D9%85/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا