اخبار فناوری

تصویر قاب محافظ ردمی کی ۶۰ اولترا منتشر شد

انتظار می رود شیائومی در آینده ای نزدیک گوشی هوشمند پرچمدار ردمی K60 Ultra را معرفی کند. البته هنوز تاریخ دقیق رونمایی این دستگاه مشخص نشده است. در چند وقت اخیر، شایعات زیادی درباره این تلفن هوشمند منتشر شده است. آخرین اطلاعات فاش شده، تصویر قاب محافظ ردمی کی ۶۰ اولترا را نشان می‌دهد. این قاب توسط یک تولیدکننده شخص ثالت تولید شده، و توسط افشاگر معروف اطلاعات یعنی Digital Chat Station به اشتراک گذاشته شده است.

تصویر قاب محافظ ردمی کی ۶۰ اولترا سنسور اثر انگشت موجود بر روی دکمه پاور را نشان می‌دهد

در ماه می، تصویر طراحی شماتیک ردمی کی ۶۰ اولترا توسط Digital Chat Station به اشتراک گذاشته شد. این تصویر نشان داد که تلفن هوشمند مذکور دارای یک ماژول دوربین مستطیلی شکل خواهد بود. سه لنز دوربین (دو لنز بزرگ و یک لنز کوچک) درون این ماژول قرار گرفته است. دوربین سلفی این دستگاه درون یک پانچ هول قرار گرفته ‌و صفحه نمایش آن، حاشیه های کمی دارد. با نگاهی به تصویر قاب محافظ ردمی کی ۶۰ اولترا متوجه دهانه ای در اطراف دکمه پاور می شویم. برخی معتقدند که سنسور اثر انگشت این تلفن هوشمند بر روی دکمه پاور قرار خواهد گرفت. اما برخی دیگر نیز در مورد صحت این ادعا تردید دارند. گفته می‌شود که این قاب محافظ با استفاده از مواد پلی پروپیلن ساخته شده است.

قاب محافظ ردمی کی ۶۰ اولترا

گزارش های قبلی حاکی از آن است که Redmi K60 Ultra به تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۹۲۰۰ پلاس مجهز خواهد شد. همچنین انتظار می‌رود این گوشی هوشمند پرچم‌دار با نمایشگر AMOLED 1.5K به دست کاربران برسد. صفحه نمایش این دستگاه توسط کمپانی Huaxing تأمین خواهد شد. فریم Redmi K60 Ultra فلزی بوده و سنسور دوربین اصلی آن وضوح ۵۰ مگاپیکسلی خواهد داشت. انتظار می‌رود که این تلفن هوشمند به باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی آمپری مجهز شود. این دستگاه چندی پیش موفق به دریافت گواهینامه 3C چین شد. گواهی مذکور تایید می‌کند که این تلفن هوشمند مورد بحث از شارژ سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد.

پست Digital Chat Station

همان طور که Gizmochina در جدیدترین گزارش خود اشاره می‌کند، این دستگاه با شماره مدل 23078RKD5C شناخته می‌شود. عدد «۲۳۰۷» نشان می‌دهد که ممکن است ردمی کی ۶۰ اولترا در ماه جولای ۲۰۲۳ میلادی رونمایی شود. با این وجود اما تا کنون هیچ بیانیه‌ رسمی از سوی شیائومی منتشر نشده که تاریخ معرفی این گوشی را اعلام کند.

رندر ردمی K60 Ultra جزئیات طراحی این تلفن هوشمند را فاش می‌کند

نظر شما درباره Redmi K60 Ultra شیائومی چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/06/30/%D8%AA%D8%B5%D9%88%DB%8C%D8%B1-%D9%82%D8%A7%D8%A8-%D9%85%D8%AD%D8%A7%D9%81%D8%B8-%D8%B1%D8%AF%D9%85%DB%8C-%DA%A9%DB%8C-%DB%B6%DB%B0-%D8%A7%D9%88%D9%84%D8%AA%D8%B1%D8%A7-%D9%85%D9%86%D8%AA%D8%B4%D8%B1/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا