اخبار فناوری

مدیر یادگیری ماشین اپل برای کار رو در رو به DeepMind گوگل می پیوندد

بر اساس گزارش ها بلومبرگایان گودفلو، رئیس سابق بخش یادگیری ماشین اپل، که هفته گذشته این شرکت را ترک کرد او به دلیل سیاست های اجباری شخصا ترک کرده بودبه بخش Google DeepMind پیوست.

به Apple Machine Learning Manager در گوگل بپیوندید

گودفلو در سال 2013 به عنوان کارآموز مهندسی نرم افزار در گوگل شروع به کار کرد و پس از ترک این شرکت در مارس 2016، محقق ارشد گوگل برین بود. سپس، پس از یک سال در Open AI، به مدت دو سال به گوگل بازگشت.

در مارس 2019، او توسط اپل به عنوان مدیر یادگیری ماشین در گروه پروژه های ویژه استخدام شد. در اوایل ماه مه، مشخص شد که او از سیاست بازگشت حضوری به محل کار انتقاد کرده بود، که به کار سه روز در هفته نیاز داشت. با این حال، اخیراً مشخص شد که اپل در حال حاضر برنامه های کاری حضوری خود را به مدت سه روز در هفته به تعویق می اندازد.

طبق گزارش‌ها، اپل به تیم‌های فردی انعطاف‌پذیری می‌دهد و به مدیران این امکان را می‌دهد تا سیاست‌های خود را مطابق میل خود تنظیم کنند. با این حال، به نظر نمی رسد که این مورد برای تیم Goodfellow باشد.

به Apple Machine Learning Manager در گوگل بپیوندید

به Apple Machine Learning Manager در گوگل بپیوندید

با این حال، اکنون ایان گودفلو به DeepMind، بخشی از شرکت مادر گوگل، آلفابت پیوسته است. گزارش بلومبرگ:

افرادی که خواستند نامشان فاش نشود، گفتند که پرش گودفلو به گوگل یک کودتا برای بخش DeepMind بود که او را به عنوان یک مشارکت کننده شخصی معرفی می کرد. گودفلو به عنوان یکی از محققان پیشرو در یادگیری ماشین شناخته می شود و این حرکت چیزی شبیه به اتحاد مجدد است.

DeepMind از اظهار نظر خودداری کرد. گودفلو به عنوان مخترع شبکه‌های متخاصم تولیدی (GAN) شناخته می‌شود که می‌توان از آن برای تولید تقلبی‌های واقعی واقعی استفاده کرد و کاربردهای دیگری نیز داشت. استخدام در هوش مصنوعی و ML بسیار رقابتی است و آلفابت سیاست های حضوری آسان تری نسبت به اپل دارد.

همانطور که گفته شد، گوگل معتقد است که کار رو در رو باعث ارتقای همکاری/خودانگیختگی می شود و مشتاق است که کارمندان را به عقب برگرداند. با این روحیه است که این شرکت به تازگی پردیس Bay View جدید خود را افتتاح کرده است.

نظر شما درباره پیوستن DeepMind اپل به گوگل چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا