اخبار فناوری

معرفی سه برنامه برتر بانکی همراه بام ملی، همراه بانک تجارت و همراه بانک سپه

توسعه فناوری اطلاعات و نوآوری‌هایی تکنولوژیکی در دهه گذشته نحوه دریافت خدمات بانکی را نیز دستخوش تحولاتی اساسی کرده است؛ به طوری که نصب همراه بانک سپه آیفون وب جایگزین حضور فیزیکی در بانک و انتظار در صف‌هایی طولانی برای دریافت خدمات بانکی به شیوه سنتی شده است.

اپ‌های بانکی در عصر دیجیتالی کنونی صرفاً پلی ارتباطی میان مشتری و بانک جهت انجام تراکنش‌های بانکی و انتقال وجه نیستند، بلکه به محصولی کارآمد برای مدیریت مالی و ارائه‌ی خدمات دیگری نظیر خرید شارژ و بسته اینترنتی و پرداخت عوارض آزادراهی مبدل شده‌اند. در این مطلب با سه مورد از برترین و پرکاربردترین اپ‌های بانکی کشور و نحوه دانلود و ویژگی‌های مختلف و قابلیت‌های بی‌شمار آن‌ها آشنا خواهید شد.

 

بانک ملی دومین بانک بزرگ ایران از نظر وسعت و قدمت است که بیش‌ترین دارایی و ثروت را در میان بانک‌های ایران در تملک خود گرفته است. این بانک پیش از سال ۱۳۹۷ و ترکیب بانک‌های نظامی در بانک سپه، بزرگ‌ترین بانک ایران و جهان اسلام بشمار می‌رفت و بیش‌ترین شعب بانکی در کشور (۳۳۲۸ شعبه فعال) را به خود اختصاص داده بود، اما در یازده اسفند سال ۱۳۹۷ و پس از اطلاعیه بانک مرکزی و دستور ادغام بانک‌های نظامی ایران، به جایگاه دوم فهرست بزرگ‌ترین بانک‌های ایران منتقل شد. بانک ملی در طول قدمت صد ساله خود همواره هم‌راستا با پیشرفت‌ نظام بانکی کشور در حرکت بوده و آغوش خود را برای تحولاتی نوگرایانه باز گشوده است. این بانک چند سال قبل در جهشی بسوی دنیایی دیجیتالی از اپی کاربردی به نام همراه بام ملی رونمایی کرد و توانست جزء بانک‌های پیشگام ایران در به خدمت گرفتن فناوری و بهره‌وری از تمام ظرفیت‌های فناورانه کشور برای خلق و طراحی اپی کاربردی جهت تسهیل ارائه خدمات بانکی باشد. هم‌اکنون همراه بام ملی ایفون با لینک مستقیم برای دانلود در بازارچه سیبچه در دسترس همگان قرار گرفته تا پاسخگوی تمام نیازهای بانکی ایرانیان باشد. با نصب این اپ هوشمند می‌توانید از امکانات بی‌شماری نظیر دریافت صورت‌حساب، پرداخت قبض‌های مختلف خدماتی (با استفاده از بارکدخوان یا بر مبنای کارت)، انتقال وجه (درون بانکی و شتابی)، شارژ سیم‌کارت، مشاهده ۱۰ گردش آخر کارت و محاسبه شناسه شبا برخوردار گردید و مدیریت کامل چک‌های بانکی خود را در دست داشته باشید. علاوه بر این با دانلود نسخه جدید همراه بام ملی برای iOS قادر خواهید بود جزئیات و ریز تراکنش‌های صورت‌حساب تسهیلات بانکی خود را مشاهده و اقساط خود را به سادگی و بدون نیاز به مراجعه حضوری به بانک بپردازید. امکان تشخیص بانک مقصد (از طریق شماره حساب) و پول هوشمند (پایا، ساتنا و پل) نیز با دانلود همراه بام ملی برای ایفون رایگان فراهم شده است. اعلام مفقودی و درخواست مسدودی کارت بانکی، احراز هویت تمام دیجیتالی برای افتتاح غیرحضوری حساب بانکی، سرمایه‌گذاری خُرد با سود تضمین‌شده در قلک، قابلیت شخصی‌سازی ظاهر اپلیکیشن برای تجربه کاربری بهتر، شعبه یاب، رؤیت مانده آنی تمام کارت‌های بانک ملی و دریافت رمز حساب از دیگر خدماتی است که با نصب همراه بام ملی برای ایفون با لینک مستقیم از آن‌ها بهره‌مند خواهید شد. ناگفته نماند چنانچه با پیام‌های خطایی در نسخه آیفون این اپ مواجه شدید، در هر زمانی می‌توانید از طریق همراه بام ملی ایفون نسخه وب به تمام‌ حساب‌های خود دسترسی کامل داشته باشید و تراکنش‌های بانکی خود را مدیریت کنید.

همراه بانک سپه؛ ابزاری کارآمد برای مدیریت امور بانکی

بانک سپه اولین و بزرگ‌ترین بانک ایرانی با بیش از ۳۸۰۰ شعبه و ۲۵۰۰ دستگاه خودپرداز است که سال‌هاست در ایران فعالیت می‌کند و در کشورهای اروپایی مختلفی نظیر فرانسه، آلمان، ایتالیا و انگلیس نیز شعب متعددی دارد. این بانک نیز برای سهولت دسترسی مشتریان خود به خدمات بانکی مختلف اقدام به طراحی و انتشار اپی کاربردی به نام همراه بانک سپه کرده است. برای فعال‌سازی این اپ بانکی باید ابتدا به نزدیک‌ترین شعبه بانک سپه در محل زندگی خود مراجعه کرده و فرم درخواست خدمات سامانه‌های غیرحضوری را تکمیل کنید و سپس با دریافت شماره مشتری و دانلود همراه بانک سپه برای ایفون از خدمات بی‌شمار این اپ بانکی بهره‌مند شوید. نسخه جدید همراه بانک سپه برای ایفون از قابلیت‌های مختلفی برخوردار بوده و قادر است محدوده‌ی وسیعی از خدمات بانکی الکترونیکی اعم از انتقال وجه (درون بانکی و بین بانکی)، مشاهده گردش حساب، خرید شارژ برای اپراتورهای مختلف، پرداخت تسهیلات بانکی، استعلام وصول چک و پرداخت قبوض خدماتی را به کاربران خود ارائه دهد. چنانچه از نسخه قدیمی همراه بانک سپه انصار سابق برای ایفون استفاده می‌کنید و نیاز دارید این اپ بانکی را به‌روزرسانی کنید، باید ابتدا برای دانلود نسخه جدید همراه بانک سپه برای ایفون اقدام کنید و سپس وارد نسخه قدیمی شوید و از بخش فوقانی سمت چپ اپ به آیکون قفل ضربه بزنید و کد ارائه‌ شده را کپی و در بخش «استفاده از مجوز ورود نرم‌افزار قدیم» در نسخه جدید همراه بانک سپه وارد کنید. ناگفته نماند که برای برخورداری از خدمات الکترونیکی بانک سپه در آیفون حتماً نیازی به نصب اپ نیست، بلکه از طریق همراه بانک سپه ایفون نسخه وب اپلیکیشن به امکانات مالی و بانکی این اپ دسترسی خواهید داشت. برای دانلود همراه بانک سپه ایفون رایگان می‌توانید به سایت سیبچه مراجعه کنید و این اپ بانکی را با پرداخت هزینه اندکی بابت آبونمان به منظور ثبت دستگاه شما در ادهوک دانلود و نصب نمایید. سیبچه به عنوان اولین بازارچه نرم‌افزارهای آیفون مدت‌هاست که در جهت برطرف‌سازی تحریم‌های تحمیلی ناعادلانه علیه ایران و دارندگان گوشی‌های آیفون فعالیت می‌کند و در طی این سال‌ها توانسته است با ارائه‌ی روش‌هایی نوآورانه و راهگشا به دارندگان گوشی آیفون در دور زدن تحریم‌ها کمک کند تا از تمام ظرفیت‌های سیستم عامل iOS بهره‌مند گردند.

همراه بانک تجارت؛ پاسخی کامل به تمام نیازهای بانکی

بزرگ‌ترین بانک بورسی کشور، بانک تجارت ایران همواره در ارائه‌ی خدماتی نوآورانه پیشگام بوده و توانسته است جوایز ارزنده و معتبری را در جشنواره‌هایی مختلف دریافت کند. تجارت اولین بانکی بود که با استفاده از سیستم متمرکز SGB، بستری مطمئن را برای تحقق پیشرفت‌های کنونی بانکداری الکترونیکی در ایران فراهم کرد. این بانک نیز همانند دیگر بانک‌های سرشناس کشور برای سهولت دسترسی مشتریان خود به گستره وسیعی از خدمات الکترونیکی بانکی، اپی کارآمد و کاربرپسندی را طراحی کرده است: همراه بانک تجارت ایفون با ده‌ها قابلیت مختلف قادر است تمام انتظاراتی را که از بانکی الکترونیکی دارید، برآورده سازد. این اپ از رابط کاربری روان و پرسرعت با ظاهری آبی‌رنگ و زیبایی تشکیل شده و امکانات متمایزی نظیر درخواست وجه (از طریق ارسال پیام به دارنده حساب تجارت)، نمایش حساب کندو و ایجاد نسخه‌ی پشتیبان از اقساط، چک، حساب‌ها و سوابق را در خود جای داده است. شما با دانلود همراه بانک تجارت برای ایفون با لینک مستقیم از مراجعه حضوری به بانک برای دریافت خدماتی از قبیل: مشاهده موجودی، انتقال وجه درون بانکی و بین بانکی پایا و ساتنا، پرداخت قبوض خدماتی و تسهیلات بانکی، اعلام مفقودی و استعلام مسدودی کارت بی‌نیاز خواهید شد. افزون بر این موارد، انجام تمام امور مرتبط با مدیریت چک و پیگیری چک با نصب همراه بانک تجارت نسخه جدید ایفون برای کاربران امکان‌پذیر خواهد بود. از آنجایی که سامانه همراز بانک تجارت با همراه بانک تجارت ایفون تلفیق شده است، دیگر نیازی به نصب مجزای این اپ برای تولید رمز پویا نیست. ناگفته نماند که دارندگان گوشی‌های اپل برای دور زدن محدودیت‌های موجود در سیستم عامل iOS می‌توانند بدون هیچ نگرانی از همراه بانک تجارت برای ایفون نسخه وب برای دریافت تمامی خدمات الکترونیکی بانک تجارت استفاده کنند و از مزایای بی‌شمار این اپ بانکی روی گوشی آیفون خود بهره‌مند گردند.

سخن آخر

اپ‌های بانکی به عنوان نماد انقلاب دیجیتال در دهه گذشته با غلبه بر محدودیت‌های مکانی و زمانی بانکداری سنتی، شیوه‌ی نوینی از بانکداری یعنی بانکداری دیجیتالی را در ایران نهادینه و همانند عصاهایی جادوئی، انجام تمام امور بانکی را در زمانی اندک و بدون اتلاف وقت در صفوف شعب بانکی فراهم کرده‌اند تا مدیریت امور مالی را به کاری آسان برای کاربران خود مبدل سازند. بانک‌های تجارت، ملی و سپه نیز که جزء برترین بانک‌های کشور محسوب می‌شوند، با طراحی و عرضه‌ اپ‌های بانکی کارآمد، درخور با نام و شأن خود، سهم بزرگی را در حرکت نظام بانکی کشور بسوی بانکداری الکترونیکی ایفا و لذت بهره‌مندی از خدماتی تمام الکترونیکی و غیرحضوری را برای کاربران خود فراهم کرده‌اند.

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/12/11/%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-%D8%B3%D9%87-%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-%D8%A8%D8%B1%D8%AA%D8%B1-%D8%A8%D8%A7%D9%86%DA%A9%DB%8C-%D9%87%D9%85%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D8%A8%D8%A7%D9%85-%D9%85%D9%84/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا