اخبار فناوری

تکذیب ری‌برندینگ Exynos به Dream Chip توسط سامسونگ

دیروز شایعه عجیبی منتشر شد که باور آن کاملا سخت بود. گفته می‌شد که ری‌برندینگ تراشه Exynos به Dream Chip محتمل است. باید بگویم که کمتر از ۲۴ ساعت بعد شاهد تکذیب ری‌برندینگ Exynos به Dream Chip توسط سامسونگ هستیم.

تکذیب ری‌برندینگ Exynos

سامسونگ از زمان گلکسی S2 افسانه‌ای که اولین تراشه ۲ هسته‌ای را به گوشی‌های پرچمدار این شرکت آورد،‌ برند Exynos را برای پردازنده‌های خود استفاده کرده است. با این حال، اخیرا یک گزارش ادعا می‌کرد که این شرکت می‌خواهد برندینگ تراشه‌های خود را تغییر دهد.

این گزارش در روز گذشته ادعا داشت که سامسونگ برند Exynos را به “Dream Chip” تغییر خواهد داد. در مطلبی که پیرامون این گزارش برای شما نوشتیم، یادآور شدیم که این منبع خبری سابقه دقیقی در گزارش‌هایش ندارد.

به تازگی و رسما بخش Samsung Semiconductor به وب‌سایت Android Authority گفته است که این ادعا صحیح نیست.

عملکرد GPU اگزینوس ۲۴۰۰

سامسونگ می‌گوید:

شایعه تغییر برند صحت ندارد. برای آگاهی شما باید گفت که نام تجاری ذکر شده [Dream – ed] صرفاً یک نام پروژه داخلی است.

این بیانیه رسمی به وضوح به آن معنی است که سامسونگ نام Exynos را به “Dream” یا “Dream Chip” تغییر نخواهد داد.

سامسونگ در ادامه تایید کرد که:

“تمام شایعات در مورد تغییر نام تجاری صحیح نیستند.”

این اظهار نظر مطمئنا و فعلا راه را بر روی هرگونه شایعه تغییر نام تجاری می‌بندد. باید صبر کرد و دید که در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد. نظر شما چیست؟ بهتر است که سامسونگ برند Exynos را تغییر دهد یا خیر؟ اسم پیشنهادی شما چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/11/29/%D8%AA%DA%A9%D8%B0%DB%8C%D8%A8-%D8%B1%DB%8C%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%AF%DB%8C%D9%86%DA%AF-exynos-%D8%A8%D9%87-dream-chip-%D8%AA%D9%88%D8%B3%D8%B7-%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%B3%D9%88%D9%86%DA%AF/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا