اخبار فناوری

رندر جالب آیفون 15 پرو مکس (اولترا) را ببینید: ورود اپل به دنیای دوربین پریسکوپ

هنوز هیچ اتفاق نظری در مورد اینکه مدل برتر خانواده آیفون 15 چیست، وجود ندارد، اما می تواند بین 2 گزینه، iPhone 15 Pro Max و iPhone 15 Ultra متفاوت باشد. اگر به شایعات پیرامون این دستگاه علاقه مند هستید، بیایید رندر جالبی از آیفون 15 پرو مکس (اولترا) ببینیم. جایی که ورود اپل به دنیای دوربین های پریسکوپ متصور بود.

iPhone 15 Pro Max (Ultra)

رندر می تواند بر اساس عکس ها، طرح ها، نمودارهای طراحی یا مشخصات فرضی یک دستگاه باشد. معمولاً یک رندر مفهومی برخی از مشخصاتی را که توسط شایعات به بیرون درز کرده است ترکیب می کند و ویژگی هایی را اضافه می کند که سازنده دوست دارد در نسل بعدی محصول خود داشته باشد.

با در نظر گرفتن این موضوع، آنتونیو دی روزا از استودیو ADR یک رندر مفهومی از مدل رده بالای سری آیفون 15 ساخته است که می‌توان آن را آیفون 15 پرو مکس یا آیفون 15 اولترا نامید. رندر این طرح مفهومی را در ویدیوی زیر مشاهده می کنید:

سازنده این رندر مفهومی می گوید:

نقش یک طراح مفهومی این نیست که همه شایعات را گزارش کند و آنها را به تصاویری تبدیل کند. گاهی اوقات تفکر خارج از چارچوب می تواند شما را آزاد کند.

در این رندر شاهد یک آیفون واقعا باریک هستیم که به دلیل وجود لنز پریسکوپی در دوربین اصلی بسیار بعید به نظر می رسد، اما ایده خوبی است.

به لطف طراحی خاص لنز پریسکوپی داخل بدنه گوشی و استفاده از منشور، می توان فاصله کانونی را حتی در یک گوشی باریک نیز افزایش داد. به عنوان مثال، برخی از تلفن های همراه پرچمدار هواوی و سامسونگ مجاز به ارائه زوم اپتیکال 5 برابر تا 10 برابر هستند.

ممکن است متوجه لبه های بسیار گرد در این رندر مفهومی شده باشید که ممکن است محقق شود یا نشود، اما بدنه تیتانیومی که در این ویدیو به آن اشاره شده است یکی از شنیده شده ترین شایعات در مورد سری آیفون 15 پرو (مدل های پایه و مکس یا اولترا) است.

طراحی دکمه ها نیز ظاهری متمایز دارد، هرچند شایعات حاکی از حذف دکمه هایی با عملکرد فیزیکی هستند.

به هر حال برای غلغلک دادن به تخیل بد نیست، نظر شما چیست؟ فکر می کنید چه عناصری از این طرح به نتیجه می رسد؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا