اخبار فناوری

خالق ChatGPT: اپل ویژن پرو دومین نوآوری مهم فناوری پس از آیفون است

سم آلتمن، مدیر عامل OpenAI، با انتشار پستی در شبکه اجتماعی X (توئیتر سابق) به تعریف و تمجید از اپل ویژن پرو پرداخته است. به نظر وی، این محصول دومین نوآوری مهم فناوری بعد از آیفون است. Vision Pro با قیمت ۳,۵۰۰ دلاری به کاربران اجازه می‌دهد تا با استفاده از حرکات چشم و انگشتان خود، در محیط واقعی به تعامل با محتوای دیجیتال بپردازند.

اپل ویژن پرو یک گام بزرگ رو به جلو است

آلتمن معتقد است که Vision Pro می تواند به اندازه آیفون تاثیرگذار باشد و این دستگاه نشان دهنده یک گام بزرگ رو به جلو در نحوه استفاده ما از فناوری است. آلتمن اشاره کرد که چشمگیرترین فناوری برای او احتمالا هوش مصنوعی است؛ به خصوص ChatGPT، که کار ربات های چت هوش مصنوعی را تغییر داده است. قابل ذکر است که اپلیکیشن ChatGPT  برای Vision Pro ارائه شده است. این اپلیکیشن هم اکنون در App Store موجود است.

پست سم آلتمن در شبکه اجتماعی X

در اوایل این هفته، ایلان ماسک نیز در مورد اپل ویژن پرو اظهار نظر کرده و اشاره کرد که این محصول کامل نیست؛ اما مشابه آیفون، پتانسیل هایی برای بهبود دارد. توانایی ویژن پرو در ترکیب واقعیت های دنیای دیجیتال و فیزیکی به آینده ای اشاره می‌کند که در آن فناوری با تجربیات روزانه انسان ادغام می‌شود. مشابه انقلابی که آیفون در دنیای گوشی های هوشمند ایجاد کرد. سم آلتمن در بخش کامنت ها اشاره کرد که «ChatGPT» ممکن است به اندازه «Vision Pro» نام خوبی نباشد.

سم آلتمن

مطابق با گزارش Gizmochina، اپل ویژن پرو از زمان عرضه بیش از ۲۰۰,۰۰۰ دستگاه فروخته است. این موضوع، نشان‌دهنده علاقه شدید کاربران به فناوری های واقعیت ترکیبی است. این دستگاه‌ها در حال تکامل هستند تا خطوط بین دنیای دیجیتال و فیزیکی را محو کنند. تمجید آلتمن از Vision Pro و دیدگاه او برای آینده هوش مصنوعی منعکس کننده انتظارات گسترده تر برای پیشرفت های دنیای فناوری در آینده است.

پوشش بیرونی هدست اپل ویژن پرو واقعا پلاستیکی است؟ ویدئو تست مقاومت

نظر شما چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/02/12/%D8%AE%D8%A7%D9%84%D9%82-chatgpt-%D8%A7%D9%BE%D9%84-%D9%88%DB%8C%DA%98%D9%86-%D9%BE%D8%B1%D9%88-%D8%AF%D9%88%D9%85%DB%8C%D9%86-%D9%86%D9%88%D8%A2%D9%88%D8%B1%DB%8C-%D9%85%D9%87%D9%85-%D9%81%D9%86/

Updated: 2024-02-17 09:20:53

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا