اخبار فناوری

سامسونگ گلکسی A14 چه نوع باتری و دوربینی خواهد داشت؟

مدتی است که شایعه عرضه کارخانه ای گوشی مقرون به صرفه جدید سامسونگ نتیجه داده است. یکی از گزینه های ارزان سامسونگ در سال 2023 ممکن است گلکسی A14 Danst، دستگاهی که هنوز معرفی نشده است. بیایید ببینیم گزارش‌های جدید می‌گویند سامسونگ گلکسی A14 چه نوع باتری و دوربینی خواهد داشت؟

باتری و دوربین سامسونگ گلکسی A14

سامسونگ جانشین گلکسی A13 5G در حال آماده شدن برای عرضه است و ما گزارشی از برخی از مشخصات کلیدی آن داریم. این دستگاه احتمالی با نام گلکسی A14 باید عرضه شود.

طبق گزارش منتشر شده، این دستگاه با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی عرضه خواهد شد. گلکسی A13 نیز از همین دوربین بهره می برد. این گوشی همچنین مانند نسل قبلی خود دارای یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شناسه قطعه EB-BA146ABY خواهد بود.

همانطور که گفتیم این مشخصات با گلکسی A13 و مدل 5G آن مطابقت دارد. البته برنامه ریزی شده است گلکسی A14 و در راستای ارتقاء دوربین سلفی، بیایید یک دوربین 13 مگاپیکسلی جدید ببینیم.

گلکسی A14

گلکسی A14

اوایل این ماه بود که شاهد رندرهایی از گلکسی A14 بودیم. این رندرها طراحی آشنا را به نمایش گذاشتند و همچنین شنیده ایم که این دستگاه یک صفحه نمایش 6.8 اینچی TFT LCD با وضوح +FHD ارائه می دهد.

سایر گزارش‌های جدید حاکی از آن است که گلکسی A14 تا قبل از پایان سال با قیمتی در حدود 230 یورو عرضه خواهد شد. همچنین هیچ اشاره ای به عرضه مدل 4G برای امسال نشده است.

نطر شما چی هست؟ آیا منتظر آن گوشی ارزان قیمت سامسونگ 5G هستید؟ باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و دوربین 50 مگاپیکسلی برای شما جذاب است؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا