اخبار فناوری

والپیپرهای OnePlus Nord CE 3 Lite منتشر شد + لینک دانلود

سه روز پیش بود که OnePlus Nord CE 3 Lite معرفی شد. اگرچه این گوشی هوشمند هنوز عرضه نشده است، اما تصاویر پس زمینه آن منتشر شده است. Noord CE3 Lite در دو رنگ لیمویی و خاکستری موجود است. تصاویر پس زمینه این گوشی هوشمند نیز با رنگ قاب پشتی مطابقت دارد. لینک دانلود والپیپرهای OnePlus در زیر آمده است شمال CE 3 Lite جا داده خواهد شد

OnePlus Nord CE 3 Lite دارای تراشه اسنپدراگون 695 است

با وجود استفاده از قاب پلاستیکی و قاب پشتی، OnePlus Nord CA3 Lite ظاهر جذابی دارد. رنگ لیمویی این گوشی هوشمند واقعا زیباست! این دستگاه مجهز به صفحه نمایش 6.72 اینچی IPS LCD با وضوح FullHD+ می باشد. این صفحه نمایش توانایی تولید حداکثر روشنایی 680 نیت را دارد و حدود 87 درصد از قاب جلویی دستگاه را به خود اختصاص داده است.

والپیپر OnePlus Nord CA3 Lite

پردازنده 6 نانومتری اسنپدراگون 695، قدرت پردازشی مورد نیاز این گوشی هوشمند را تامین می کند. دو هسته Kryo 660 Gold با فرکانس 2.2 گیگاهرتز و همچنین شش هسته Kryo 660 Silver با فرکانس 1.7 گیگاهرتز، پردازنده مرکزی این تراشه را تشکیل می دهند. به طور پیش فرض، OnePlus Nord CE3 Lite دارای اندروید 13 و رابط کاربری OxygenOS 13.1 است.

این گوشی هوشمند در دو نسخه موجود است. هر دو نسخه دارای 8 گیگابایت حافظه رم هستند. اما گران ترین نسخه به 256 گیگابایت حافظه ذخیره سازی مجهز خواهد شد. نسخه دیگر از 128 گیگابایت حافظه داخلی استفاده می کند.

⏬⏬ لینک دانلود والپیپرهای جدید OnePlus ⏬⏬

سه لنز دوربین در پشت OnePlus Nord CE 3 Lite قابل مشاهده است. دوربین اصلی این گوشی هوشمند دارای رزولوشن 108 مگاپیکسلی است. دو دوربین دیگر دارای سنسور 2 مگاپیکسلی هستند. این دو دوربین برای سنجش عمق و عکاسی ماکرو استفاده خواهند شد.

طبیعتاً با استفاده از صفحه نمایش LCD، هیچ حسگر اثر انگشتی در زیر صفحه نمایش وجود ندارد. و حسگر اثر انگشت این دستگاه روی دکمه پاور قرار می گیرد. Nord CE3 Lite دارای باتری 5000 میلی آمپری با ظرفیت بالا است و از شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی می کند.

OnePlus Nord CE 3 Lite با دوربین 108 مگاپیکسلی و پشتیبانی از شارژر 67 واتی معرفی شد.

نظر شما در مورد والپیپرهای OnePlus Nord CE 3 Lite چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا