اخبار فناوری

احتمالا آپدیت One UI 6.0 سامسونگ ویجت‌های صفحه اصلی را به صفحه قفل بیاورد + AOD مشابه آیفون ۱۴ پرو

مدتی هست که ویجت‌ها در سیستم‌عامل‌های موبایلی پررنگ شده‌اند. حضور این میان‌برهای نرم‌افزاری چه در صفحه اصلی و چه صفحه قفل می‌تواند کارایی بهتری را به کاربر ارائه کند. در همین راستا و آنطور که شنیده می‌شود، احتمالا آپدیت One UI 6.0 سامسونگ ویجت‌های صفحه اصلی را به صفحه قفل بیاورد. همچنین شاید در صفحه نمایش همیشه روشن یا AOD تغییراتی مانند صفحه نمایش همیشه روشن آیفون ۱۴ پرو ارائه شود.

احتمالا آپدیت One UI 6.0 سامسونگ

به جز این واقعیت که حوالی پاییز امسال منتشر خواهد شد، اطلاعات زیادی در مورد به‌روزرسانی One UI 6.0 سامسونگ وجود ندارد. با این حال انتظار داریم که بهبودهایی در بخش‌های مختلف و برمبنای اندروید ۱۴ ایجاد شود.

به گفته یک منبع آگاه، چند تغییر بزرگ از طریق به‌روزرسانی One UI 6.0 سامسونگ روی صفحه قفل اعمال خواهد شد. یکی از آنها AOD یا نمایشگر همیشه روشن است که شاید از نمایشگر همیشه روشن آیفون ۱۴ پرو الهام گرفته شود!

این یعنی تغییرات جدید ممکن است به کاربر اجازه دهد عکس‌های تمام صفحه را برای نمایشگرهای همیشه روشن خود تنظیم کنند. در حال حاضر شما می‌توانید برای نمایشگر همیشه روشن یک عکس انتخاب کنید اما به صورت تمام صفحه نخواهد بود.

یا شاید همان ترکیب صفحه قفل کاملا کمرنگ شده و به عنوان نمایشگر همیشه روشن استفاده شود.

دومین تغییر بزرگی که ممکن است روی صفحه قفل در One UI رخ دهد، ویجت‌های بهتر و بیشتر است. به طور خاص، One UI 6.0 ممکن است به شما اجازه دهد از همان ویجت‌های صفحه اصلی در صفحه قفل هم استفاده کنید.

تصویر بالا به صورت غیررسمی توسط یک کاربر مشتاق ایجاد شده و این تغییر را متصور می‌شود.

ویجت‌های صفحه قفل همین حالا هم در One UI وجود دارند. با این حال، این ویجت‌ها با نمونه‌هایی که برای صفحه اصلی استفاده می‌شوند متفاوت هستند. ویجت‌های صفحه قفل مخصوص صفحه قفل بوده و از نظر اطلاعات و گزینه های سفارشی سازی محدود هستند.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید که آپدیت وان‌یوآی ۶ سامسونگ جذاب باشد؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/07/10/%D8%A7%D8%AD%D8%AA%D9%85%D8%A7%D9%84%D8%A7-%D8%A2%D9%BE%D8%AF%DB%8C%D8%AA-one-ui-6-0-%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%B3%D9%88%D9%86%DA%AF-%D9%88%DB%8C%D8%AC%D8%AA%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B5%D9%81%D8%AD/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا