اخبار فناوری

تیک تاک اپلیکشین رقیب اینستاگرام را عرضه کرد: TikTok Notes

در دنیایی که اینستاگرام هر روز سعی می‌کند شبیه تیک‌توک شود و حتی توییتر هم بی‌رحم است، این بار ماجرا متفاوت است. تیک توک یک اپلیکیشن رقیب برای اینستاگرام راه‌اندازی کرده است و نام آن است یادداشت های تیک توک او هست. شاید تعجب کنید که آیا TikTok رقیب اینستاگرام نیست؟ بله، اما وجود دارد یادداشت های تیک توک تمرکز باید بیشتر روی معکوس کردن و نوشتن شرح باشد و خود تیک توک توجه بیشتری به ویدیو خواهد داشت.

برنامه جدید TikTok TikTok Notes نام دارد

پس از هفته ها شایعات و گمانه زنی ها، بالاخره TikTok Notes در دسترس قرار گرفت کاربران منتخب اندروید و iOS سر جای خود هستند. برنامه جدید TikTok با معرفی فضای اختصاصی برای اشتراک گذاری عکس ها قصد دارد با اینستاگرام رقابت کند. کسانی که علاقه مند به امتحان کردن یادداشت های TikTok هستند اکنون می توانند از حساب TikTok موجود خود برای این سرویس استفاده کنند ثبت نام

در حالی که این شرکت هنوز به طور رسمی در دسترس بودن TikTok Notes را اعلام نکرده است، این برنامه در فروشگاه Google Play و Apple App Store در دسترس است. کانادا عرضه شده است. طبیعتاً به این معنی است که اگر سعی کنید Tik Tok Notes را از آدرس IP کشور دیگری نصب کنید، با این خطا مواجه خواهید شد.

در هر صورت نمایشگر پیشرو ظهور یک پلتفرم جدید طبیعی است، زیرا TikTok در حال آزمایش آن است و ممکن است بخواهد بازخورد کاربران را جمع آوری کرده و قبل از عرضه در سطح جهانی آن را پیاده سازی کند.

از نظر عملکرد، انتظار می‌رود که TikTok Notes حول اشتراک‌گذاری عکس بچرخد، در حالی که برنامه اصلی تمرکز خود را بر روی ویدیوهای کوتاه حفظ خواهد کرد. برخلاف اینستاگرام، TikTok دارای فید Notes است طراحی شبکه (تقریبا مانند Pinterest – تصویر بالا را ببینید) که به کاربران امکان می دهد چندین پست را همزمان مشاهده کنند. می توانید روی یک پست جداگانه کلیک کنید تا آن را به صورت تمام صفحه ببینید و نظرات را بخوانید یا نظرات خود را بنویسید.

جدای از این، این اپلیکیشن جدید TikTok شباهت هایی با اینستاگرام دارد. به عنوان مثال، دارای پست‌های قابل پیمایش است یا می‌توانید فید خود را بر اساس زمان ارسال یا الگوریتم Tik Tok تنظیم کنید.

برای دانلود TikTok Notes می توانید به وب سایت رسمی به آن بروید، که بسته به سیستم عامل دستگاهتان، شما را به فروشگاه برنامه آن می برد. همچنین می توانید این نرم افزار را به صورت مستقیم از فروشگاه گوگل دانلود کنید فروشگاه بازی تگرگ اپ استور کد را دریافت کنید. فراموش نکنید که برای کاربران کانادایی در دسترس است!

شما چی فکر میکنید؟ آیا TikTok باید چنین برنامه ای را منتشر می کرد؟ یا این یادداشت های تیک توک آیا موفق خواهید شد؟



منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/04/17/%D8%AA%DB%8C%DA%A9-%D8%AA%D8%A7%DA%A9-%D8%A7%D9%BE%D9%84%DB%8C%DA%A9%D8%B4%DB%8C%D9%86-%D8%B1%D9%82%DB%8C%D8%A8-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%B3%D8%AA%D8%A7%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85-tiktok-notes/

تحریریه مای فون مگ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا