اخبار فناوری

نسخه 5G نوا ۱۱ هواوی در راه است

سال هاست که هواوی از فروش دستگاه های 5G منع شده است. این کمپانی اما توانسته به کمک شرکا، برخی از محصولات خود را با امکان اتصال به شبکه اینترنت 5G عرضه کند. هم اکنون گفته می‌شود که نسخه 5G نوا ۱۱ هواوی در راه است.

نسخه 5G نوا ۱۱ هواوی با همکاری کمپانی China Post عرضه می‌شود

هواوی با چندین شرکت مانند TD Tech، Wiko و China Post شراکت دارد. کمپانی های مذکور برخی از گوشی های هوشمند هواوی را با برند خود و با امکان اتصال به شبکه اینترنت 5G، به فروش می‌رسانند. از آنجایی که این شرکت ها متعلق به هواوی نیستند، می توانند به طور قانونی محصولات 5G را عرضه کنند. عنوان مثال، کمپانی China Post نسخه 5G گوشی های سری نوا هواوی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. طبق اطلاعات منتشر شده، این شرکت به زودی مدل جدیدی را معرفی خواهد کرد.

Hi Nova 11

یک منبع اطلاعاتی در Weibo، چندین تصویر از ماکت گوشی هوشمندی به نام Hi Nova 11 را به اشتراک گذاشته است. همان طور که از نام این تلفن هوشمند پیداست، نسخه 5G نوا ۱۱ هواوی خواهد بود. Hi Nova 11 جانشین Hi Nova 10 خواهد شد.  هنوز مشخص نیست که نسخه Pro این دستگاه نیز عرضه خواهد شد یا خیر. طراحی Hi Nova 11 مشابه Nova 11 هواوی است. اما در سایر بخش ها، تفاوت هایی وجود خواهد داشت. همان طور که می‌دانید، این دستگاه بر خلاف نسخه عرضه شده از سوی هواوی، از اتصال 5G پشتیبانی خواهد کرد. اما گفته می‌شود که های نوا ۱۱ فاقد امکان اتصال ماهواره ای خواهد بود.

این منبع اطلاعاتی در ویبو ادعا می کند که Hi Nova 11 از شیشه Kunlun برای محافظت از صفحه نمایش استفاده نخواهد کرد. با توجه به تصاویر فاش شده، این تلفن هوشمند حداقل در دو رنگ سبز و نقره ای قابل تهیه خواهد بود. نسخه اصلی در چهار رنگ (شامل مشکی و طلایی) عرضه می‌شود. انتظار می‌رود که این گوشی دارای ضخامت ۶.۸۸ میلی متری باشد و به دوربین سلفی ۶۰ مگاپیکسلی مجهز شود. مطابق با گزارش Gizmochina، دوربین اصلی این تلفن هوشمند، وضوح ۵۰ مگاپیکسلی داشته و از شارژ سریع ۶۶ واتی پشتیبانی خواهد کرد. درست مانند گوشی های قبلی Hi Nova، این گوشی نیز احتمالا تنها در بازار چین عرضه می‌شود.

سری نوا ۱۱ هواوی با قابلیت ارتباط ماهواره ای معرفی شد

نظر شما درباره راهکار هواوی دسترسی به شبکه اینترنت 5G چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/06/26/%D9%86%D8%B3%D8%AE%D9%87-5g-%D9%86%D9%88%D8%A7-%DB%B1%DB%B1-%D9%87%D9%88%D8%A7%D9%88%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D8%A7%D8%B3%D8%AA/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا