اخبار فناوری

ماکت گلکسی زد فلیپ ۵ سامسونگ از حضور گپ در حالت بسته بودن دستگاه حکایت دارد

یکی از پیشرفت‌های مورد انتظار در سری پنجم گوشی‌های تاشو سامسونگ، پیشرفت در بخش لولا است. به احتمال زیاد گلکسی زد فولد ۵ با لولایی عرضه می‌شود که در حالت بسته، فاصله بسیار کمی بین دو نیمه دستگاه باقی خواهد گذاشت و این خبر خوبی است. متاسفانه اما گویا این پیشرفت در Galaxy Z Flip 5 رخ خواهد داد. چرا که به تازگی ماکت گلکسی زد فلیپ ۵ سامسونگ از حضور گپ در حالت بسته بودن دستگاه حکایت دارد.

ماکت گلکسی زد فلیپ ۵ سامسونگ

ماکت گلکسی زد فلیپ ۵

ماکت گلکسی زد فلیپ ۵

معمولا برندهای بزرگ برای موارد تبلیغاتی خود، یک سری ماکت از محصولات‌شان تولید کرده و به فروشگاه‌ها می‌دهند تا پشت ویترین خود بگذارند. این موارد عموما پیش از معرفی لو می‌روند. این‌بار نوبت به ماکت Galaxy Z Flip 5 است.

شما می‌توانید ویدیو ماکت گلکسی Z Flip 5 را در دو رنگ مشکی و سفید اینجا ببینید:

آنطور که پیش از این شایعه شده بود، لولای جدید سامسونگ در هر دو عضو گلکسی Z 5 استفاده خواهد شد. با این حال این ویدیو و تصاویر مشخص می‌کند که چنین لولایی اگر هم در زد فلیپ 5 استفاده شده باشد، همچنان یک گپ بین دو نیمه دستگاه وجود دارد.

همچنین گفته شده که لولای جدید می‌تواند گواهی IP58 را به دست آ‌ورد. این یعنی مقاومت سطح بالایی در برابر آب دارد اما نسبت به گردوغبار تا سطح ۵ (از ۶) مقاومت است. پیش از این دستگاه‌های Galaxy Z قبلی فقط در برابر آب مقاوم بوده و گواهی IPX8 را دریافت کرده بودند.

علاوه بر صفحه نمایش بزرگتر و با طراحی متفاوت، تغییرات زیادی در نمای بیرونی ایجاد نشده است. دکمه تنظیم صدا و دکمه پاور/اثرانگشت در سمت راست، یک سینی سیم کارت در سمت چپ و یک پورت USB-C در پایین قرار دارد. بد نیست بدانید که شایعه شده است که Z Flip5 از DeX پشتیبانی می کند، اگرچه ممکن است فقط گزینه بی سیم در دسترس باشد.

قیمت گلکسی زد فلیپ 5 با افزایش 20 درصدی نسبت‌به نسل پیش فاش شد

نظر شما چیست؟ گلکسی Z Flip 5 برای شما جذاب است؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/07/10/%D9%85%D8%A7%DA%A9%D8%AA-%DA%AF%D9%84%DA%A9%D8%B3%DB%8C-%D8%B2%D8%AF-%D9%81%D9%84%DB%8C%D9%BE-%DB%B5-%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%B3%D9%88%D9%86%DA%AF-%D8%A7%D8%B2-%D8%AD%D8%B6%D9%88%D8%B1-%DA%AF%D9%BE/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا