اخبار فناوری

اپل از قلم Apple Pencil Pro رونمایی کرد: سازگار با آیپد ایر و پرو ۲۰۲۴

در ارتباط با تشخیص آیپد پرو OLED و آیپد ایر 6 مجموعه تبلت های اپل اکنون برای سال 2024 به روز شده است. اپل همچنین از لوازم جانبی جدید این محصولات رونمایی کرد و Apple Pencil Pro را به ما معرفی کرد. جالب است بدانید که Apple Pencil Pro با iPad Air و Pro 2024 سازگار خواهد بود.

اپل پنسیل پرو

اولین چیزی که باید در مورد Apple Pencil Pro بدانید این است فقط با iPad های تازه منتشر شده سازگار است. این بدان معناست که با هیچ یک از آیپدهای اصلی سازگار نیست، که ناامید کننده به نظر می رسد. برای اینکه بسیار محبوب شوید، تبلت خود را به طور کامل تغییر دهید تا از ویژگی های جدید Apple Pencil بهره مند شوید!

نسل اول اپل پنسل در سال 2015 عرضه شد و با طیف وسیعی از آیپدها سازگار بود.

نسل دوم اپل مداد در سال 2018 معرفی شد و یک ارتقاء بزرگ بود. این محصول به صورت مغناطیسی به iPad سازگار متصل می شود و به صورت بی سیم شارژ می شود. ویژگی جدید هم عملکرد شناور، همراه با پشتیبانی از حرکات دو ضربه ای برای جابجایی سریع بین ابزارهای روی صفحه نمایش.

مدل پایه سال گذشته به روز شد. این مدل شارژر لایتنینگ را به USB-C ارتقا داد و از ویژگی شناور پشتیبانی کرد، اما توانایی اندازه گیری فشار را نداشت. همچنین دارای اتصال مغناطیسی است اما شارژ بی سیم ندارد. با این پیشنهاد قیمت به 79 دلار کاهش یافته است.

این مقدمه برای بهتر نگاه کردن به آن ضروری بود نسل سوم مداد اپل یا Apple Pencil Pro.

حسگر جدید در Apple Pencil Pro به شما امکان حرکت می دهد چرخش قلم همچنین برای iPad اعمال می شود. یکی موتور ویبره همچنین در این خودکار گنجانده شده است. شما هم می توانید روی قلم کلیک کنید برای انتخاب یک گزینه از صفحه یا باز کردن یک منوی خاص.

اپل پنسیل پرو همچنین از شبکه من را پیدا کنید پشتیبان‌گیری شده است، بنابراین اگر قلم خود را اشتباه قرار دهید، می‌توانید آن را پیدا کنید.

اپل قیمت Apple Pencil Pro را 129 دلار اعلام کرده است و به نظر آنها ارزش خرید دارد.

شما چی فکر میکنید؟ آیا اپل پنسیل پرو را دوست دارید؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/05/07/%D8%A7%D9%BE%D9%84-%D8%A7%D8%B2-%D9%82%D9%84%D9%85-apple-pencil-pro-%D8%B1%D9%88%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%DA%A9%D8%B1%D8%AF-%D8%B3%D8%A7%D8%B2%DA%AF%D8%A7%D8%B1-%D8%A8%D8%A7-%D8%A2%DB%8C%D9%BE/

تحریریه مای فون مگ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا