اخبار فناوری

رندر شیائومی Watch 2 Pro به همراه مشخصات و قیمت این ساعت هوشمند فاش شد

شیائومی یکی از شرکت هایی است که ساعت های هوشمند دایره ای شکل را تولید می‌کند. به نظر می‌رسد که این غول فناوری چینی، در حال توسعه ساعت گرد جدیدی است. به تازگی رندر، مشخصات و قیمت شیائومی Watch 2 Pro به بیرون درز کرده است. با مایفون مگ همراه باشید تا به جزئیات این گزارش بپردازیم.

شیائومی Watch 2 Pro با دو بند چرمی و پلاستیکی عرضه می‌شود

رندر شیائومی Watch 2 Pro فاش شده است. ادعا می‌‌شود که این ساعت هوشمند دارای یک صفحه نمایش ۱.۴۳ اینچی AMOLED با وضوح بالا خواهد بود. این محصول ویژگی «صفحه نمایش همیشه روشن» را در اختیار کاربران خود قرار داده و دارای واچ فیس های انحصاری خواهد بود. این دستگاه همانند چیزی که در Galaxy Watch 6 Classic دیده‌ایم، به یک قاب چرخان از جنس استنلس استیل مجهز است. واچ ۲ پرو در نسخه های بلوتوث و 4G LTE راهی بازار می‌شود. از ویژگی های این محصول می‌توان به قابلیت پایش خواب، پایش SpO2 و همچنین برخورداری از سایر حالت های ورزشی رایجی که تاکنون در ساعت های شیائومی دیده‌ایم، اشاره کرد.

واچ ۲ پرو با بند چرمی

نسخه دارای بند چرمی

مطابق با گزارش Mysmartprice، می‌توانید طراحی شیائومی واچ ۲ پرو را در تصاویر بالا مشاهده کنید. همان طور که می‌بینید، این ساعت هوشمند در دو رنگ مختلف عرضه می‌شود. یک مدل با بند چرمی قهوه ای و دیگری با بند پلاستیکی مشکی. نسخه چرمی Xiaomi Watch 2 Pro جنس فولادی دارد در حالی که بند مشکی آن از جنس فلز است. این محصول دارای دو دکمه مختلف بوده که یکی از آن ها قابل برنامه‌ریزی است.

Xiaomi Watch 2 Pro

شیائومی واچ ۲ پرو با بند لاستیکی

به نظر می‌رسد که نسخه دارای بند پلاستیکی مشابه Galaxy Watch Classic سامسونگ از قاب چرخان برخوردار بوده که امکان دسترسی کاربر به واچ فیس ها و اپلیکیشن های مختلف را فراهم می‌کند. دو واچ فیس این ساعت هوشمند آینده شیائومی نیز در رندر های منتشر شده، به نمایش گذاشته شده است. در یکی از آن ها، چرخ دنده ای در پایین صفحه ساعت دیده می‌شود؛ و در واچ فیس دیگر، نماد های خورشید و ماه خودنمایی می‌کنند.

ساعت هوشمند شیائومی S1 Pro با نمایشگر آمولد و قیمت 222 دلاری معرفی شد

نظر شما درباره این ساعت هوشمند آینده شیائومی چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/09/07/%D8%B1%D9%86%D8%AF%D8%B1-%D8%B4%DB%8C%D8%A7%D8%A6%D9%88%D9%85%DB%8C-watch-2-pro-%D8%A8%D9%87-%D9%87%D9%85%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D9%85%D8%B4%D8%AE%D8%B5%D8%A7%D8%AA-%D9%88-%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D8%A7/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا