اخبار فناوری

واتس اپ بر روی ویژگی فیلتر کردن چت ها کار می‌کند

واتس اپ، اپلیکیشن پیامرسان متعلق به متا، با به‌روزرسانی‌های اخیر خود بر پیشرفت‌های UI/UX و افزودن ویژگی‌های موردانتظار تمرکز داشته است. آخرین آپدیت بتای واتس اپ که شماره نسخه این اپلیکیشن را به 2.23.19.7 ازتقا می‌دهد، اکنون ازطریق برنامه بتای Google Play در دسترس است و یک ویژگی کاربردی را به‌ارمغان می‌آورد: امکان فیلتر کردن چت ها.

فیلتر کردن چت ها واتس اپ

به گزارش WABetaInfo، این ویژگی جدید برای توانمندسازی کاربران با کنترل بیشتر بر روی چت‌های خود، ساده‌سازی مدیریت پیام و اولویت‌بندی پیام‌ها طراحی شده است. درحالی‌که این ویژگی هنوز درحال توسعه است، آخرین به‌روزرسانی بتا نگاهی اجمالی به برخی از پیشرفت‌های قابل‌توجه آن را ارائه می‌دهد.

فیلتر جدید به کاربران این امکان را می‌دهد تا فهرستی از چت‌های گروهی خود را جمع‌آوری کنند و درعین‌حال مکالمات فردی را حذف کنند. برای افزایش وضوح و تمایز، فیلتر “Personal” به “Contacts” تغییر نام داده شده است تا منحصراً شامل چت‌های فردی باشد. قابل‌ذکر است که فیلتر «Business» در این به‌روزرسانی به‌طور کامل حذف شده است.

اکنون یک فیلتر برگه اختصاصی «Groups» وجود دارد که یک تغییر جدیدی است و درخواست‌های طولانی‌مدت کاربران را برای راهی آسان‌تر به‌منظور مدیریت و سازماندهی چت‌های گروهی در این برنامه را تأیید می‌کند. بسیاری از افراد، چه برای کار، خانواده، دوستان یا سرگرمی‌ها، عضو بخشی از گروه‌های متعدد هستند و این فیلتر دسترسی سریع‌تر و سازماندهی بهتر را نوید می‌دهد.

فیلتر کردن چت ها واتس اپ

فیلتر کردن چت ها واتس اپ

درحال‌حاضر، این ویژگی برای گروه محدودی از آزمایش‌کنندگان بتا واتس اپ در دسترس است، اما انتظار می‌رود که در آینده نزدیک برای کاربران گسترده‌تری ارائه شود.

علاوه‌بر فیلترهای چت، واتس اپ به‌طور فعال بر روی ویژگی‌های دیگری مانند تأیید ایمیل و امکان مخفی کردن آدرس‌های IP درحین تماس‌ها کار می‌کند. علاوه‌بر این، کاربران اکنون می‌توانند با استفاده از آواتارها در آخرین نسخه بتا، به به‌روزرسانی‌های WhatsApp status پاسخ داده و عملکردهای برنامه را غنی‌تر کنند.

نظر شما درباره امکان فیلتر کردن چت ها در واتس اپ چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/09/11/%D9%88%D8%A7%D8%AA%D8%B3-%D8%A7%D9%BE-%D8%A8%D8%B1-%D8%B1%D9%88%DB%8C-%D9%88%DB%8C%DA%98%DA%AF%DB%8C-%D9%81%DB%8C%D9%84%D8%AA%D8%B1-%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%86-%DA%86%D8%AA-%D9%87%D8%A7-%DA%A9%D8%A7/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا