اخبار فناوری

سامسونگ گلکسی A24 مدل 4G نزدیک به رونمایی است

سامسونگ 8 گوشی هوشمند مقرون به صرفه و میان رده را در سال 2023 معرفی کرد. جالب اینجاست که تنها دو مورد از آنها فقط 4G هستند. بقیه دارای اتصال 5G برای ارائه سرعت دانلود و آپلود بهتر در صورت عدم اتصال به شبکه Wi-Fi هستند. با این حال، مدل های 4G مقرون به صرفه تر هستند و همچنان در بازارهایی که 5G هنوز گسترده نشده است، خریداران دارند. به نظر می رسد که جمعیت این دستگاه های سامسونگ افزایش یابد زیرا مدل Samsung Galaxy A24 4G رونمایی نزدیک است.

مدل Samsung Galaxy A24 4G

این شرکت کره ای به طور تصادفی وجود گلکسی A24 را تایید کرد. به این ترتیب، یک صفحه پشتیبانی برای Galaxy A24 در وب سایت Samsung India آپلود شده است که وجود آن را تأیید می کند.

با توجه به سابقه این شرکت، آنها به زودی می توانند مدل گلکسی A24 4G شماره مدل این گوشی هوشمند SM-A245F/DS بوده و از 2 سیم کارت و اتصال 4G پشتیبانی می کند.

گزارش‌های قبلی حاکی از آن بود که سامسونگ می‌تواند گلکسی A24 را به پردازنده MediaTek Helio G99 یا چیپست Qualcomm Snapdragon 680 مجهز کند. نمایشگر 6.4 اینچی Super AMOLED Infinity-U با وضوح +FHD و نرخ تجدید 90 هرتز نیز امکان‌پذیر است.

بر اساس گزارش ها، این دستگاه دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض 5 مگاپیکسلی، دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی است. گفته می شود این گوشی هوشمند از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 25 واتی تغذیه می کند.

گلکسی A24

گلکسی A24

گواهی BIS این گوشی همچنین تایید می کند که سامسونگ گلکسی A24 را در هند عرضه خواهد کرد. بر اساس رندرهای منتشر شده در مطبوعات، این گوشی شبیه دیگر گوشی های هوشمند گلکسی A و گلکسی اس این شرکت خواهد بود که در سال جاری عرضه شدند و دارای پشتی ساده با سه حلقه دوربین مجزا برای سه دوربین پشتی است.

آیا منتظر سامسونگ گلکسی A24 هستید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا