اخبار فناوری

حجم بسته های اینترنتی رایگان برای دانشجویان ، معلمان و اساتید دانشگاه چقدر است؟ + حالت ثبت نام

سال تحصیلی جدید است و به دلیل شیوع مداوم کرونا ، شاهد بار سنگینی بر سیستم آموزشی آنلاین کشور هستیم. وزیر ارتباطات درباره جعبه هدیه اینترنتی سال تحصیلی 1400 صحبت کرد. اما حجم بسته اینترنت رایگان برای دانشجویان ، معلمان و اساتید دانشگاه چقدر است؟ همچنین نحوه ثبت نام چگونه خواهد بود؟

حجم بسته اینترنت رایگان برای دانشجویان ، معلمان و اساتید دانشگاه ها و سمینارها

وزیر ارتباطات جدید ، آقای زارع پور ، برخلاف آقای آذری جهرمی ، چندان دقیق به نظر نمی رسد. به عنوان مثال ، او از میزان واردات تلفن همراه به کشور صحبت کرده بود. »بین 10 تا 15 میلیون دستگاهواردات داریم! خوب ، این فاصله بسیار بزرگ است ، اینطور نیست؟!

تلفن وزیر ارتباطات جدید ایران است! درخواست وی برای همراهی مردم با تلفن های ایرانی

با این حال ، وی در بیانیه جدیدی که از طرف شورای دولت در مراسم افتتاحیه سال تحصیلی در دبیرستان فرزانگان منطقه 1 شرکت کرد ، گفت که ما یک بسته اینترنتی رایگان برای سال تحصیلی 1400 خواهیم دید.

اندازه این بسته اینترنت رایگان برای دانشجویان ، معلمان و اساتید دانشگاه (اعلام شده در اکتبر 1400) به شرح زیر است:

  1. 1- حجم بسته اینترنت رایگان برای دانشجویان معادل 30 گیگابایت به مدت 6 ماه می باشد
  2. 2- حجم بسته اینترنت رایگان معلمان معادل 40 گیگابایت به مدت 6 ماه است
  3. 3- حجم بسته اینترنت رایگان اساتید دانشگاه و سمینار معادل 60 گیگابایت به مدت 6 ماه است

وی به دانش آموزان اشاره نکرد که این بسته اینترنت رایگان متعلق به آنها است ، اما احتمالاً بسته اینترنت رایگان باید برای آنها و همچنین دانشجویان ارائه شود و 30 گیگابایت به مدت 6 ماه باشد.

تلفن قطع اینترنت

اما چگونه می توانید برای این بسته اینترنت رایگان ثبت نام کنید؟

مثل همیشه باید به سایت بروید ictgifts.ir لطفاً به وزارت ارتباطات مراجعه کنید. این طرح احتمالاً باید مانند سال گذشته در تلفن همراه و اینترنت ثابت فعال شود. با این حال ، وقتی اطلاعات دقیق تری ارائه شد ، این مورد را برای شما به روز می کنیم.

همانطور که گفتیم ، هنوز مهلت ثبت نام بسته اینترنتی رایگان برای دانشجویان ، معلمان و اساتید دانشگاه ها و سمینارها مشخص نیست.

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا