اخبار فناوری

سامسونگ آینده گوشی‌های خود را به Galaxy AI گره زده است

با عرضه سری Galaxy S24 در فوریه سال گذشته، سامسونگ مجموعه ای از ویژگی های جدید هوش مصنوعی را در قالب Galaxy AI معرفی کرد. کره ای ها به تازگی گزارش مالی سه ماهه اول خود را منتشر کرده اند و به نظر می رسد سامسونگ به طور جدی روی Galaxy AI حساب باز کرده است.

بخش گوشی های هوشمند سامسونگ 2.54 میلیارد دلار سود سه ماهه اول سال را اعلام کرد. این عدد به دلیل فروش قوی سری گلکسی اس 24 است و این شرکت ادعا می کند که گلکسی AI تاثیر بسیار مثبتی بر فروش این سری داشته است.

سامسونگ آینده خود را در Galaxy AI خلاصه می کند!

سامسونگ می گوید قصد دارد ویژگی های مرتبط با هوش مصنوعی را در سه ماهه دوم سال به تعداد بیشتری از گوشی های پرچمدار خود اضافه کند. علاوه بر این، این برند کره ای قصد دارد روی Galaxy AI سرمایه گذاری بیشتری کرده و ویژگی های بیشتری را به آن اضافه کند.

در این گزارش مالی به یکی از محصولات آتی شرکت اشاره شده است. سامسونگ در این مورد می گوید:

کسب و کار تلفن همراه ما به دنبال افزایش سود سالانه خود است و هدف آن حفظ مسیر فروش خود با گسترش Galaxy AI به تلفن های پرچمدار فعلی و آینده خود است. برای ابزارهای پوشیدنی، هوش مصنوعی ما می‌تواند اکوسیستم محصول ما را با تکامل مدل‌های موجود و محصولات کاملاً جدید بهبود بخشد. حلقه کهکشان با گسترش به حوزه ساعت‌های هوشمند، کسب‌وکار موبایلی ما در تلاش است تا با معرفی مدل‌های برتر جدید، تقاضای کاربران را برآورده کند.

به بیان ساده، این شرکت چندین محصول را برای عرضه در اواخر امسال برنامه ریزی کرده است، از جمله سری گلکسی زد فولد 6، گلکسی زد فلیپ 6، گلکسی تب اس 10، گلکسی واچ 7 و گلکسی رینگ.

هوش مصنوعی کهکشان

هوش مصنوعی مولد: زمین بازی جدید برای توسعه دهندگان موبایل

ادامه سرمایه گذاری سامسونگ در هوش مصنوعی جای تعجب ندارد. چرا که تقریبا تمامی شرکت های سازنده تلفن همراه به این موضوع توجه داشته اند. علاوه بر سامسونگ، برندهایی مانند گوگل، شیائومی، وان پلاس، اوپو و دیگران در حال بررسی استفاده از هوش مصنوعی برای بهبود گوشی های خود هستند. بنابراین طبیعی است که کره ای ها بخواهند در این زمینه بیشتر سرمایه گذاری کنند تا از رقبای خود عقب نمانند.

همچنین طی گزارشی دیگر متوجه شدیم که سامسونگ قصد دارد از مدل یادگیری ماشینی در سری گلکسی اس 25 استفاده کند Gemini Nano 2 از گوگل استفاده کنید مدل فعلی Jumna Nano عملکردهایی مانند خلاصه کردن متن و باز کردن بخش هوشمند در Gboard را بدون اتصال به اینترنت در اختیار کاربر قرار می دهد. به همین دلیل، ما بسیار هیجان زده هستیم که ببینیم گوگل و سامسونگ چه ویژگی های جدیدی را با Jumna Nano 2 معرفی خواهند کرد.

آیا از مسیری که دنیای موبایل در پیش گرفته راضی هستید؟ به نظر می رسد هوش مصنوعی متن سال های آینده دنیای فناوری باشد.

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/05/01/%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%B3%D9%88%D9%86%DA%AF-%D8%A2%DB%8C%D9%86%D8%AF%D9%87-%DA%AF%D9%88%D8%B4%DB%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AE%D9%88%D8%AF-%D8%B1%D8%A7-%D8%A8%D9%87-galaxy-ai-%DA%AF%D8%B1%D9%87/

تحریریه مای فون مگ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا