اخبار فناوری

تغییر آلگوریتم اینستاگرام به نفع حساب‌های نوپا و تولیدکننده محتوا اورجینال

اگر به این روزها نگاه کنید اینستاگرام او این فضا را محیطی برای مقلدان مختلف می داند که از خلاقیت دیگران استفاده می کنند. اغلب اوقات، این خلاقیت برای حساب‌های کوچک و نوظهور محفوظ است و کپی کردن حساب‌های بزرگتر اجازه نمی‌دهد به عنوان سازنده اصلی دیده شوند. اگر یک تولید کننده محتوای اصلی هستید و به تازگی وارد اینستاگرام شده اید، خبرهای خوبی برای شما داریم. تغییر الگوریتم اینستاگرام به نفع حساب‌های جدید و تولیدکنندگان محتوای اصلی در شرف وقوع است.

الگوریتم اینستاگرام در اردیبهشت 1403 هجری شمسی تغییر کرد

تجربه کاربری برای استوری اینستاگرام

علاقه خود را در اینستاگرام بیان کنید اکانت های کوچک با محتوای اصلی (اصل) آن را منتشر کرد و در این تصمیم مشخص است. پلتفرم اشتراک‌گذاری محتوای ویدیویی متا رسماً در وبلاگ خود اعلام کرد که در حال ایجاد تعدادی تغییرات در هدف قرار دادن محتوای ارسال شده توسط «سازندگان محتوای اصلی کوچک» در حساب‌های دارای فالوورهای زیاد و جمع‌آوری‌کننده‌های محتوای بازنشر شده است.

این شرکت اعلام کرد که تغییر جدید با هدف دستیابی به حساب‌های بیشتر اینستاگرام با تعداد فالوورهای کمتر انجام می‌شود 4 تغییر در روند فعلی خواهد بود.

این تغییرات عبارتند از:

1- سیستم طبقه بندی جدید برای نشان دادن تولیدکنندگان کوچک بیشتری اجرا خواهد شد.

2- در پست های پیشنهادی (توصیه ها)، مطالب بازنشر شده با محتوای اصلی (اورجینال) در حال جایگزین شدن.

3- محتوایی که به عنوان «کپی شده» یا «بازنشر شده» علامت گذاری شده است به محتوای اصلی پیوند داده شده است اشاره شده است.

4- محتوای اکانت های ریپست (به اصطلاح مقلد) پست های پیشنهادی حذف می شود.

اینستاگرام بدون تبلیغات

اینستاگرام

انتشار دهندگان محتوای حساب های دیگر کاربران با اینستاگرام اکسپلورر خداحافظی کردند!

اینستاگرام در پست خود به طور جدی به حساب‌های کاربری اشاره می‌کند که «محتوای متنوعی را از سایر تولیدکنندگان محتوای اصلی در صفحه خود جمع‌آوری و منتشر می‌کنند» یا به اختصار «جمع‌کننده‌ها»:

تولید محتوای اصلی زمان و تلاش زیادی می‌برد، بنابراین کسانی که آن را تولید می‌کنند باید اعتبار بیشتری کسب کنند، حتی زمانی که توسط حساب‌های دیگر ارسال شود، این بدان معناست که در آینده، زمانی که الگوریتم‌های اینستاگرام دو یا چند قطعه مشابه را شناسایی کنند از محتوا، فقط محتوای اصلی را به کاربران توصیه کنید.

اگر می‌پرسید Recommendation چیست، باید بگویم که محتوا علاوه بر نمایش در تب Explorer، در فید کاربران نیز نمایش داده می‌شود. این پست ها شامل پست های پیشنهادی می شود توصیه شده ما هستیم.

این شرکت گفت:

“این بدان معنی است که محتوای اصلی به طور مستقیم جایگزین محتوای ارسال شده در بخش توصیه شده خواهد شد.”

وی افزود: این تنها زمانی اتفاق می افتد که … محتوای اصلی نسبتا جدید است ما حتما محتوای جدید صوتی و تصویری را کپی (بازنشر) می کنیم.

البته باید توجه داشته باشید که برای مثال استفاده از میم ها یا محتوای کاملا ویرایش شده که شبیه «واکنش» به محتوای دیگران است مشمول این محدودیت نمی شود.

میتا می گوید وقتی این اتفاق می افتد، تهیه کننده اصلی نیز از محتوا مطلع خواهد شد. ما فکر می کنیم این کار خوبی است و باید دید در عمل چگونه اجرا می شود.

جلوگیری از سوء استفاده از الگوریتم جدید اینستاگرام

این پلتفرم همچنین اضافه می کند که جمع سپاری محتوا را نیز مدیریت خواهد کرد. اگر حساب کاربری بیش از 10 پست در یک دوره 30 روزه جمع آوری کند از دیگر حساب های کاربری که تولید کننده محتوا نیستند مطالب ذکر شده در قسمت پیشنهادی قرار نخواهد گرفت.

این بدان معناست که اگر کسی بخواهد از این الگوریتم جدید اینستاگرام استفاده کند، باید آن را دور بزند. این امکان پذیر نخواهد بود.

با این حال، باید منتظر ماند و دید که این الگوریتم جدید چگونه برای تولید کننده محتوای اصلی کار می کند. حداقل تا سه ماه آینده باید تاثیر آن را در اینستاگرام مشاهده کنید.

شما چی فکر میکنید؟ آیا فکر می کنید که این تصمیم می تواند «حق را به دارنده حق بازگرداند»؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/05/01/%D8%AA%D8%BA%DB%8C%DB%8C%D8%B1-%D8%A2%D9%84%DA%AF%D9%88%D8%B1%DB%8C%D8%AA%D9%85-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%B3%D8%AA%D8%A7%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85-%D8%A8%D9%87-%D9%86%D9%81%D8%B9-%D8%AD%D8%B3%D8%A7%D8%A8/

تحریریه مای فون مگ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا