اخبار فناوری

طراحی گوشی گیمینگ Red Magic 9 Pro همان چیزی است که هر موبایلی باشد

دیروز بود که تاریخ معرفی گوشی گیمینگ Red Magic 9 Pro با تراشه Snapdrgon 8 Gen 3 مشخص شد و برای آن ۲ آذر ۱۴۰۲ را تیک زدیم. با تیزر جدید منتشر شده برای آن، مشخص می‌شود که طراحی گوشی گیمینگ Red Magic 9 Pro همان چیزی است که هر موبایلی باشد اما شرکت‌ها آن را فراموش کرده‌اند.

طراحی گوشی گیمینگ Red Magic 9 Pro

تیزر رسمی نوبیا برای ردمجیک ۹ پرو

تیزر رسمی نوبیا برای ردمجیک ۹ پرو

برجستگی دوربین شاید در موبایل‌های دوربین محور واقعا نیاز باشد و به دلیل محدودیت‌های فضای داخل دستگاه ایجاد شود اما موبایل‌های اقتصادی و محصولاتی که تمرکزی بر دوربین ندارند چرا باید این زائده را روی قاب پشتی خود داشته باشند؟ شاید به دلیل ترند طراحی یا القا حس قدرتمند بودن دوربین.

با این حال نوبیا در گوشی گیمینگ خود می‌خواهد به این تظاهر پایان دهد. می‌دانیم که گوشی‌های گیمینگ تمرکز ویژه‌ای روی دوربین ندارند، در نتیجه آن‌ها تصمیم گرفته‌اند که این موضوع را صادقانه بپذیرند و قاب پشتی دستگاه را کاملا تخت و بدون هیچ برجستگی طراحی کنند.

همانطور که در تیزر بالا مشخص است، قاب پشت و نمایشگر ردمجیک ۹ پرو کاملا تخت بوده و هیچ برجستگی یا خمیدگی ندارد. البته روی لبه سمت چپ دستگاه یک دریچه برای فن خنک‌کننده دیده می‌شود که طبق سنت نسل‌های قبلی اینجا قرار دارد و برای تضمین عملکرد پایدار در طول زمان طراحی شده است.

هر چند که شخصا بهترین طراحی موبایل را از نظر شخصی من می‌داند چیزی شبیه به گلکسی S9 باشد (بدون موقعیت نامناسب حسگر اثرانگشت‌ش) اما برجسته نبودن دوربین همواره موضوعی است که از ان استقبال می‌کنم.

طبق گزارش‌های قبلی، دوربین اصلی این دستگاه دارای حسگر تصویر 50 مگاپیکسلی ایزوسل GN5 سامسونگ با اندازه 1/1.57 اینچی و OIS خواهد بود. دوربین فوق عریض آن دارای حسگر تصویر JN1 سامسونگ است که در Xiaomi 14 و iQOO 12 استفاده شده و رزلوشن 50 مگاپیکسل را با پیکسل‌های 0.64um ارائه می‌دهد.

نظر شما چیست؟ این طراحی را برای گوشی گیمینگ جدید ZTE می‌پسندید؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/11/14/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%DA%AF%D9%88%D8%B4%DB%8C-%DA%AF%DB%8C%D9%85%DB%8C%D9%86%DA%AF-red-magic-9-pro-%D9%87%D9%85%D8%A7%D9%86-%DA%86%DB%8C%D8%B2%DB%8C-%D8%A7%D8%B3%D8%AA-%DA%A9%D9%87-%D9%87/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا