اخبار فناوری

اسنپدراگون ۸ نسل ۳ در بنچمارک های Geekbench و AnTuTu ظاهر شد

تراشه پرچمدار آینده کوالکام به تازگی در میان داده های دو بنچمارک محبوب، ظاهر شده است. این بنچمارک ها، عملکرد تراشه که هنوز معرفی نشده را نشان می‌دهند. اسنپدراگون ۸ نسل ۳ نیروی پردازشی مورد نیاز گوشی های پریمیوم آینده اندرویدی را تأمین خواهد کرد.

جزئیات نتایج بنچمارک AnTuTu اسنپدراگون ۸ نسل ۳ فاش شد

در حال حاضر، تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ نیروی پردازشی بسیاری از گوشی های پرچمدار اندرویدی را تامین می کند.  هم اکنون اما تراشه پرچمدار آینده کوالکام در میان داده های دو بنچمارک محبوب مشاهده شده است. این تراشه در Geekbench و AnTuTu ظاهر شده است. در گذشته گزارشی منتشر شد که مدعی بود چیپست جدید سری ۸ اسنپدراگون می‌تواند عملکرد بهتری نسبت به اپل A17 Bionic داشته باشد. پستی در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شده که نشان می‌دهد تراشه پرچمدار آینده کوالکام در تست تک هسته ای گیک بنچ، امتیاز ۲۵۶۳ را کسب کرده است. این تراشه در بخش چند هسته ای موفق به ثبت امتیاز ۷۲۵۶ شده؛ و در بخش GPU Geekbench 6 نیز امتیاز ۸۶۲۱ را کسب کرده است.

نتایج کسب شده توسط SD8 Gen 3

مطابق با گزارش Gizmochina، تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ در میان داده های بنچمارک AnTuTu نیز مشاهده شده است. این تراشه موفق به ثبت امتیاز کلی ۱,۷۱۲,۲۷۱ شده. این تراشه به ترتیب در بخش CPU و GPU بنچمارک انتوتو امتیازات ۳۳۱,۲۹۲ و ۸۵۳,۲۹۵ را کسب کرده است. با آنکه برخی گزارشات در گذشته ادعا کردند که Snapdragon 8 Gen 3 عملکرد بهتری نسبت به Apple A17 Bionic خواهد داشت، اما نتایج بنچمارک های اخیر خلاف این موضوع را نشان می‌دهد. تراشه A17 اپل در گیک بنچ، امتیازات ۳۰۱۹ و ۷۸۶۰ را ثبت کرده بود.

در نهایت توجه داشته باشید که امتیازات گیک بنچ هنوز تأیید نشده اند و تنها منبع ما، گزارشی در شبکه اجتماعی ویبو است. البته اگر نتایج بنچمارک های منتشر شده واقعی باشد، نشان دهنده پیشرفت بسیار خوب Snapdragon 8 Gen 3 نسبت به نسل قبل است.

اسنپدراگون 8 نسل 3 از معماری جدید و هسته اصلی Cortex-X4 با فرکانس 3.7GHz بهره می‌برد

 

نظر شما درباره تراشه پرچمدار آینده کوالکام چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/05/01/%D8%A7%D8%B3%D9%86%D9%BE%D8%AF%D8%B1%D8%A7%DA%AF%D9%88%D9%86-%DB%B8-%D9%86%D8%B3%D9%84-%DB%B3-%D8%AF%D8%B1-%D8%A8%D9%86%DA%86%D9%85%D8%A7%D8%B1%DA%A9-%D9%87%D8%A7%DB%8C-geekbench-%D9%88-antutu-%D8%B8/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا