اخبار فناوری

قیمت ریلمی ۱۲ پلاس فاش شد: معادل ۲۴۱ دلار در بازار هند

قیمت ریلمی ۱۲ پلاس در بازار هند، پیش از رونمایی فاش شده است. گوشی هوشمند مذکور در ۶ مارس (۱۶ اسفند ماه) و در کشور هند معرفی خواهد شد. با مایفون مگ همراه باشید تا به جزئیات این گزارش بپردازیم.

ریلمی ۱۲ پلاس با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ واتی در راه است

یک افشاگر اطلاعات با نام Abhishek Yadav، پستی را در شبکه اجتماعی X (توییتر سابق) منتشر کرد که قیمت ریلمی ۱۲ پلاس در بازار هند را نشان می‌دهد. این تلفن هوشمند با قیمت ۱۹,۹۹۹ روپیه (معادل ۲۴۱ دلار) به دست کاربران خواهد رسید. احتمالا قیمت مذکور، مربوط به نسخه پایه Realme 12 Plus است. علاوه بر قیمت، این افشاگر اطلاعات مشخصات کلیدی این تلفن هوشمند آینده ریلمی را نیز به اشتراک گذاشته است. Realme 12 Plus به تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۷۰۵۰ مجهز خواهد بود. این تلفن هوشمند از یک صفحه نمایش AMOLED با رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی نیز برخوردار است.

Realme 12 Plus

سه لنز دوربین در قاب پشتی ریلمی ۱۲ پلاس قرار خواهد گرفت. دوربین اصلی به سنسور ۵۰ مگاپیکسلی Sony LYT 600 مجهز بوده و از لرزشگیر اپتیکال نیز بهره می‌برد. در قاب پشتی این تلفن هوشمند یک ماژول دوربین دایره‌ای شکل دیده می‌شود. این طراحی، ما را به یاد سری Realme 12 Pro می‌اندازد. ریلمی ۱۲ پلاس از قاب پشتی چرمی بهرمند بوده و در دو رنگ وارد بازار خواهد شد. دوربین های اولتراواید و ماکرو این دستگاه به ترتیب از سنسور های ۸ و ۲ مگاپیکسلی بهره‌ می‌برند. دوربین سلفی نیر وضوح ۱۶ مگاپیکسلی خواهد داشت.

همان‌طور که Mysmartprice اشاره می‌کند، باتری +Realme 12 ظرفیت ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری داشته و توسط آداپتور ۶۷ واتی شارژ می‌شود. این تلفن هوشمند از به طور پیش‌فرض با رابط کاربری Realme UI 5.0 مبتنی بر اندروید ۱۴ به دست کاربران خواهد رسید. این دستگاه دارای وزن ۱۹۰ گرمی بوده و ابعاد ۷.۹ در ۷۵.۵ در ۱۶۳.۰ میلی‌متر دارد.

مشخصات کامل ریلمی ۱۲ پلاس فاش شد: پشتیبانی از شارژر ۶۷ وات و تراشه مدیاتک

با توجه به قیمت فاش شده، نظر شما درباره ریلمی ۱۲ پلاس چیست؟ گوشی هوشمند بهتری را در این بازه قیمتی می‌شناسید؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/02/24/%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D8%B1%DB%8C%D9%84%D9%85%DB%8C-%DB%B1%DB%B2-%D9%BE%D9%84%D8%A7%D8%B3-%D9%81%D8%A7%D8%B4-%D8%B4%D8%AF-%D9%85%D8%B9%D8%A7%D8%AF%D9%84-%DB%B2%DB%B4%DB%B1-%D8%AF%D9%84%D8%A7/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا