اخبار فناوری

آپدیت اندروید 13 سامسونگ گلکسی A13 رسما ارائه شد: One UI 5.0

سامسونگ گلکسی A13 را می توان یکی از مقرون به صرفه ترین موبایل های این برند کره ای دانست که در بازار کشورمان نیز فروش بسیار خوبی دارد. اگر از کاربران این گوشی هستید خبرهای خوبی برای شما داریم. آپدیت اندروید 13 سامسونگ گلکسی A13 رسما ارائه شد و رابط کاربری One UI 5.0 به آن اضافه شد.

آپدیت اندروید 13 سامسونگ گلکسی A13

به روز رسانی UI 5.0 برای Samsung Galaxy A13 در کشورهای مختلف آسیایی و اروپایی از جمله ارمنستان، آذربایجان، کرواسی، فرانسه، گرجستان، آلمان، ایرلند، ایتالیا، قزاقستان، لهستان، پرتغال، صربستان، اسلوونی، اوکراین، جمهوری چک و بریتانیا در حال انجام است. منتشر شده.

آپدیت اندروید 13 برای گلکسی A13 با بیلد A135FXXU2BVL2 منتشر شده است و آخرین سیستم عامل گوگل را با آخرین رابط کاربری سامسونگ به این گوشی هوشمند می آورد. این به روز رسانی شامل وصله امنیتی نوامبر 2022 است که بیش از چهار دوجین آسیب پذیری امنیتی را برطرف می کند.

می توانید آن را با رفتن به تنظیمات » به روز رسانی نرم افزار و ضربه زدن روی دانلود و نصب دانلود کنید.

لازم است بدانید که آپدیت اندروید 13 اولین آپدیت نرم افزاری بزرگ برای گلکسی A13 است و ممکن است در آینده 2 آپدیت دیگر دریافت کند و به اندروید 15 آپدیت شود، البته این موضوع به طور قطعی توسط سامسونگ تایید نشده است.

گلکسی A13

گلکسی A13

به‌روزرسانی One UI 5.0 مبتنی بر اندروید 13 برای گلکسی A13، طراحی رابط کاربری کمی اصلاح‌شده را ارائه می‌کند که شامل یک پالت رنگ گسترده، نمادهای بزرگ‌تر برای اعلان‌ها، تاری بهتر پس‌زمینه در اعلان‌های گروهی و ویجت‌ها است. قابلیت شخصی سازی صفحه قفل نیز به این دستگاه اضافه خواهد شد.

سامسونگ همچنین تمامی برنامه های پیش فرض خود از جمله دوربین، گالری، مدیریت فایل، مرورگر و صفحه کلید سامسونگ را به روز کرده است. برنامه دوربین دارای رابط کمی ساده‌تر است، در حالی که برنامه گالری سفارشی‌سازی آلبوم و خاطرات بهتری را ارائه می‌دهد. این گوشی همچنین دارای یک ویرایشگر تصویر و ویدیو بهبود یافته است.

گلکسی A13 دارید؟ آیا آپدیت اندروید 13 سامسونگ را دریافت کردید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا