اخبار فناوری

تصویر زنده ویوو X Fold 3 با نمایش رابط کاربری macOS فاش شد

اخیراً شایعه‌ای مبنی‌بر خروج ویوو و اوپو از بازار گوشی‌های تاشو شنیدیم، اما به‌نظر می‌رسد که این اتفاق نخواهد افتاد، حداقل در سال جاری. به‌تازگی، تصویر زنده ویوو X Fold 3 در فضای مجازی فاش شده است که نکته قابل‌توجه و عجیب آن، این است که این گوشی رابط کاربری macOS را در نمایشگر خود اجرا می‌کند!

تصویر زنده ویوو X Fold 3

این تصاویر توسط کسی جز Ice Universe به اشتراک گذاشته نشده است و در نگاه اول، شما می‌توانید به یک گوشی تاشو با ظاهر استاندارد نگاه کنید، اما وقتی با دقت بیشتری نگاه می‌کنید، متوجه می‌شوید که این گوشی دارای یک رابط کاربری کامل مک به‌همراه یک کیبورد تقسیم‌شده و هر چیز دیگری است که در رابط مک پیدا می‌کنید.

این گزارش نشان می‌دهد که Vivo X Fold 3 انقلابی در اتصال بین تلفن همراه و رایانه‌های رومیزی ایجاد می‌کند و این انقلاب، با ارائه یکپارچه‌سازی بین گوشی هوشمند و رایانه‌های مک انجام می‌شود. این کار ازطریق یک ویژگی منحصربه‌فرد که قبلاً در تلفن‌های همراه ندیده‌ایم انجام می‌شود و با کمک این ویژگی می‌توانید گوشی تاشو خود را تنها در چند ثانیه به مک تبدیل کنید.

تصویر زنده ویوو X Fold 3

تصویر زنده ویوو X Fold 3

با استفاده از این ویژگی، کاربران Vivo X Fold 3 قادر خواهند بود تمام عملکردهای مک را به‌صورت بی‌سیم کنترل کنند. بزرگ‌ترین تغییری که این حالت قرار است ارائه دهد این است که اکوسیستم اپل را به دستگاه‌های غیر اپلی می‌آورد؛ اگرچه باور این موضوع برایمان سخت و به‌نوعی غیرقابل‌باور است.

علاوه‌بر اطلاعات به‌اشتراک گذاشته‌شده توسط Ice Universe، افشاگر Digital Chat Station نیز جزئیات بیشتری را در مورد Vivo X Fold 3 و نوع Pro آن به اشتراک گذاشته است. هر دو دستگاه دارای صفحه‌نمایش سامسونگ با وضوح داخلی بالاتر 2480×2200 پیکسل و نمایشگر بیرونی با وضوح 2748×1172 هستند. این گوشی با استفاده از مواد فایبرگلاس ساخته خواهد شد و در نسخه شیشه‌ای سفید نیز موجود خواهد بود. این گوشی تاشو همچنین وزن سبکی خواهد داشت و از یک باتری عظیم 5600 میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد.

راستش را بخواهید، ما واقعاً مطمئن نیستیم که Vivo X Fold 3 چگونه با Mac به‌طور یکپارچه ارتباط برقرار می‌کند، اما با این ارتباط باز، امکانات آن بی‌پایان به‌نظر می‌رسد. اگر همه چیز درست باشد و ما چیزی داشته باشیم که بدون مشکل کار کند، دنیای محاسبات به سمت بهتر شدن تغییر خواهد کرد زیرا یک دستگاه اندرویدی و یک دستگاه مک می‌توانند آزادانه با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

البته هنوز خیلی زود است که در این باره چیزی بگوییم و این تنها می‌تواند یک اسکرین‌شات غیرواقعی از رابط کاربری macOS باشد؛ بنابراین تنها باید منتظر ماند و دید که ویوو چگونه نسل آینده گوشی تاشو خود را معرفی خواهد کرد.

جزئیات پیرامون این ویژگی کمیاب است، اما اگر درست باشد، این ویژگی می‌تواند برای کاربران اپل که علاقه‌مند به یک دستگاه تاشو هستند، جذابیت زیادی داشته باشد. اینکه چگونه ویوو این تجربه شبیه به macOS را فعال کرده است، مشخص نیست؛ بااین‌حال این ویژگی می‌تواند از انعکاس ساده صفحه مک تا کنترل‌های پیشرفته‌تر را شامل شود.

نظر شما درباره تصویر زنده ویوو X Fold 3 چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/02/21/%D8%AA%D8%B5%D9%88%DB%8C%D8%B1-%D8%B2%D9%86%D8%AF%D9%87-%D9%88%DB%8C%D9%88%D9%88-x-fold-3-%D8%A8%D8%A7-%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%B4-%D8%B1%D8%A7%D8%A8%D8%B7-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B1%DB%8C-maco/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا