اخبار فناوری

عذرخواهی اپل بابت تبلیغ جنجالی آیپد پرو؛ لغو کمپین‌های تبلیغاتی آن

اپل برخی از به یاد ماندنی ترین تبلیغات ویدیویی تا کنون ساخته است، اما جدیدترین آنها این است:فن» نسل جدید آیپد پروآنطور که باید توسط کاربران دریافت نشد. این ویدیو تعدادی از ابزارهای خلاقانه را نشان می‌دهد که توسط یک پرس هیدرولیک خرد می‌شوند و تنها با یک iPad Pro جایگزین می‌شوند. اعلامیه بحث برانگیز آیپد پرو واکنش‌های شدیدی را در شبکه‌های اجتماعی برانگیخت و در نهایت باعث شد اپل با انتشار بیانیه‌ای رسمی از انتشار آن عذرخواهی کند.

اپل بابت تبلیغ جنجالی آیپد پرو عذرخواهی کرد

امروز اپل به این انتقادات پاسخ داد و عذرخواهی عمومی کرد و گفت: ما به هدف خود نرسیدیم.

تبلیغ «Crush» شامل ابزارهای موسیقی خردکننده، رنگ‌ها، لنزهای دوربین، کتاب‌ها، شخصیت‌های فیلم، مجسمه‌ها و موارد دیگر است. ایده این است که کارهای خلاقانه انجام شده با این ابزارها را می توان با iPad انجام داد، اما این مفهوم با استقبال خوبی از سوی کاربران مواجه نشده است.

اپل بابت تبلیغ جنجالی آیپد پرو عذرخواهی کرد

اپل بابت تبلیغ جنجالی آیپد پرو عذرخواهی کرد

در بیانیه ای به سن تبلیغ روز پنجشنبه، Tor Myhren، معاون ارتباطات بازاریابی اپل، بابت این موضوع عذرخواهی کرد:

خلاقیت بخشی از DNA ما در اپل است و برای ما مهم است که محصولاتی را طراحی کنیم که خلاقیت را در سراسر جهان تقویت کنند. هدف ما این است که همیشه از روش‌های بی‌شماری که کاربران می‌توانند افکار خود را بیان کنند و ایده‌های خود را از طریق iPad زنده کنند، جشن بگیریم. ما با این ویدیو هدف اصلی خود را از دست دادیم و متاسفیم.»

اعلامیه “شکست” در روز سه شنبه در اکانت رسمی تیم کوک X و کانال اپل در یوتیوب منتشر شده است. این تبلیغ هنوز به صورت عمومی منتشر نشده است و اپل اکنون می گوید برنامه های خود را برای پخش این تبلیغ در تلویزیون لغو کرده است. با این حال، ویدئو در حال حاضر در هر دو پلتفرم است.

Ad Age می گوید که این تبلیغ توسط اپل در داخل ساخته شده است، نه توسط یک آژانس تبلیغاتی خارجی.

نظر شما در مورد تبلیغ جنجالی اپل چیست؟ آیا آن را خلاقانه می‌دانید یا می‌خواهید گجت‌های نوستالژیکی را که خود آی‌پدها هنوز نتوانسته‌اند به طور کامل جایگزین آن‌ها کنند، هدیه دهید؟



منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/05/10/%D8%B9%D8%B0%D8%B1%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%87%DB%8C-%D8%A7%D9%BE%D9%84-%D8%A8%D8%A7%D8%A8%D8%AA-%D8%AA%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%BA-%D8%AC%D9%86%D8%AC%D8%A7%D9%84%DB%8C-%D8%A2%DB%8C%D9%BE%D8%AF-%D9%BE%D8%B1/

تحریریه مای فون مگ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا