اخبار فناوری

آیفون قابلیت Circle to Search اندروید را ازطریق میانبر Google Lens دریافت می‌کند

در اوایل سال جاری، ویژگی Google حلقه تحقیق برای Android که به شما امکان می‌دهد با گرفتن اسکرین شات، آنچه را که به دنبال آن هستید انتخاب کنید. به لطف گوگل لنز و میانبرهای iOS، ویژگی ضروری Circle to Search اکنون در آیفون اپل در دسترس است.

عملکرد دایره جستجوی اندروید برای آیفون

گوگل قبلاً گفته بود که تفاوت اصلی بین Google Lens و Circle to Search این است که چگونه لنز دومی با فشار طولانی روی نوار حرکت یا دکمه خانه در اندروید در دسترس است. در غیر این صورت از همان تکنولوژی جستجو و OCR استفاده می کنند.

Google Lens برای مدت طولانی در iOS به عنوان بخشی از یک برنامه وجود داشته است گوگل در دسترس.

اپلیکیشن گوگل اکنون میانبری ارائه می دهد که یک اسکرین شات می گیرد و برای تجزیه و تحلیل به لنز گوگل می فرستد. می توانید به راحتی میانبر Find Screenshot را با استفاده از دکمه اکشن آیفون 15 پرو فعال کنید.

با این حال، این سهولت دسترسی را می توان به لطف ویژگی Back Tap در تمام آیفون های دیگر تکرار کرد. برای راه‌اندازی میانبر، می‌توانید روی پشت دستگاهتان دو یا سه ضربه بزنید:

در آیفون خود به Settings > Accessibility > Touch بروید.

به پایین اسکرول کنید و Back Tap را انتخاب کنید.

دوبار کلیک یا سه کلیک را انتخاب کنید.

به Shortcuts بروید و سپس آن را انتخاب کنید.

برای اعمال تنظیمات “بازگشت” را فشار دهید.

دو یا سه بار در پشت آیفون خود ضربه بزنید تا میانبر اجرا شود.

عملکرد دایره جستجوی اندروید برای آیفون

عملکرد دایره جستجوی اندروید برای آیفون

آیفون شما یک اسکرین شات از محتوای صفحه شما می گیرد و سپس آن را به لنز گوگل می فرستد تا به سرعت رونویسی، ترجمه یا جستجوی تصویر را انجام دهد، با قابلیت افزودن پیام متنی. در راه اندازی اولیه، Always Allow را انتخاب کنید تا اشتراک گذاری عکس فعال شود.

در حالی که Circle to Search قابلیت استفاده پیشرفته‌تری را ارائه می‌کند، میانبر لنز Google با بهره‌گیری از ویژگی‌های اصلی iOS، قابلیت جستجوی تصویری اولیه را برای هر آیفونی به ارمغان می‌آورد. این یک حرکت بسیار هوشمندانه توسط گوگل است.

نظر شما در مورد ویژگی Circle to Search که اندروید برای آیفون ارائه می کند چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/05/09/%D8%A2%DB%8C%D9%81%D9%88%D9%86-%D9%82%D8%A7%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%AA-circle-to-search-%D8%A7%D9%86%D8%AF%D8%B1%D9%88%DB%8C%D8%AF-%D8%B1%D8%A7-%D8%A7%D8%B2%D8%B7%D8%B1%DB%8C%D9%82-%D9%85%DB%8C%D8%A7/

تحریریه مای فون مگ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا