اخبار فناوری

آپدیت بزرگ واتس اپ با تغییر طراحی عمده و حالت دارک مود بهتر منتشر شد

واتس اپ به تازگی آپدیت جدید و مهمی را برای اپلیکیشن پیام رسان خود با تغییری اساسی در طراحی برای iOS و اندروید منتشر کرده است. از زمان این به روز رسانی، نوار سبز رنگ بالای صفحه چت ناپدید شد و امضای رنگارنگ واتس اپ اکنون به نام برنامه، دکمه چت شناور و نمادها در به روز رسانی جدید محدود شده است.

به روز رسانی بزرگ واتس اپ

طبق صفحه رسمی واتس اپبه‌روزرسانی طراحی جدید برای مدرن‌تر کردن پلتفرم و دسترسی و استفاده آسان‌تر طراحی شده است. این به روز رسانی ظاهر و احساس برنامه را تغییر می دهد، از جمله رنگ ها، آیکون ها و موارد دیگر.

رنگ سبز روشن که به عنوان امضای واتس اپ شناخته می شد اکنون با رنگ سبز تیره در رابط کاربری جایگزین شده است که با لوگوی واتس اپ مطابقت دارد. علاوه بر این، این شرکت رنگ سبز را به متن، اعلان ها و آیکون ها محدود کرده است. در مورد آیکون ها، واتس اپ آیکون های جدیدی را از طریق اپلیکیشن با اشکال و انیمیشن های بازطراحی شده معرفی کرده است.

به روز رسانی بزرگ واتس اپ

به روز رسانی بزرگ واتس اپ

یکی از بزرگترین تغییرات در رابط کاربری این است که نوار ناوبری را در برنامه اندروید به پایین ببرید تا با نسخه iOS مطابقت داشته باشد. این باعث می شود کاربران اندروید واتس اپ به راحتی به همه تب ها دسترسی داشته باشند.

واتس اپ همچنین حالت تاریک را در پلتفرم خود بهبود داده است تا با نمایشگرهای AMOLED سازگارتر باشد. حالت تاریک دیگر خاکستری مایل به سبز نیست و برای خوانایی بیشتر موارد تیره تر شده است. کاربران همچنین نوار جستجو را در بالای صفحه نمایش خود با ادغام متا AI خواهند دید.

واتس اپ اعلام کرده است که این به روز رسانی به کندی منتشر می شود و ممکن است هنوز برای همه کاربران در دسترس نباشد. با این حال می توان انتظار داشت که این آپدیت در روزهای آینده در دسترس همه کاربران قرار گیرد.

نظر شما درباره آپدیت جدید و بزرگ اپلیکیشن واتس اپ و تغییرات اعمال شده در آن چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/05/10/%D8%A2%D9%BE%D8%AF%DB%8C%D8%AA-%D8%A8%D8%B2%D8%B1%DA%AF-%D9%88%D8%A7%D8%AA%D8%B3-%D8%A7%D9%BE-%D8%A8%D8%A7-%D8%AA%D8%BA%DB%8C%DB%8C%D8%B1-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B9%D9%85%D8%AF%D9%87-%D9%88/

تحریریه مای فون مگ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا