اخبار فناوری

کالبدشکافی پیکسل 7a اجزای داخلی این گوشی را پیش از معرفی رسمی آن نشان می‌دهد

مطابق اکثر اوقات، گوگل در مخفی نگه‌داشتن جزئیات پیرامون گوشی‌های خود، پیش از رونمایی رسمی از آن‌ها، وحشتناک عمل کرده است. با تمامی افشاگری‌ها پیرامون طراحی، مشخصات، تصویر زنده و حتی نگاه اولیه به گوشی میان‌رده آینده گوگل، یکی از عجیب‌ترین و کم‌سابقه‌ترین آن‌ها، ویدیوی مربوط به کالبدشکافی پیکسل 7a پیش از معرفی رسمی این دستگاه است. بااین‌حال، شماری از جنبه‌های جالب در این گوشی وجود دارد که برخی از آن‌ها قطعاً طرفداران تعمیر آسان تلفن‌های همراه را خشنود می‌کند.

کالبدشکافی پیکسل 7a

ویدیوی کالبدشکافی قطعات توسط PBKreviews منتشر شده است. این فرد بیان می‌کند که جدا کردن قطعات Pixel 7a نسبتاً آسان است و بسته به اینکه کدام جزء را ابتدا می‌خواهید حذف کنید، می‌توان آن را از هر دو طرف گوشی جدا کرد. اگر نیاز به تعویض پنل نمایشگر باشد، کل فرآیند را می‌تواند از جلو شروع کرد، یا اگر می‌خواهید باتری را خارج کنید، می‌توانید از پشت دستگاه شروع کنید.

با نزدیک‌تر شدن به انتهای ویدیو، می‌بینیم که Pixel 7a دارای یک سیم‌پیچ شارژ بی‌سیم و یک لایه گرافیتی برای کمک به دفع مؤثر گرما است. کابل باتری نیز به‌راحتی قابل جداشدن است و پس از چند ثانیه به شما امکان دسترسی به باتری داده می‌شود. همچنین، یک زبانه کششی قابل‌مشاهده برای کمک به باز کردن باتری وجود دارد. برای کسانی که نمی‌دانند، پیکسل 7a دارای باتری با ظرفیت 4300 میلی‌آمپرساعت است، اما پشت آن بنا به‌دلایلی برچسب 4344 میلی‌آمپرساعتی را نشان می‌دهد.

کالبدشکافی پیکسل 7a

کالبدشکافی پیکسل 7a

گوگل همچنین برای کمک به انتقال گرما، محموله‌ای از لنت‌های مسی را بر روی چندین المان اضافه کرده است که تصمیم درستی می‌باشد، زیرا ما گمان می‌کنیم که قسمت‌های مختلف، ازجمله تراشه Tensor G2، هنگام استفاده از این گوشی در مدت طولانی گرم می‌شوند. متأسفانه، پورت شارژ USB-C به برد منطقی لحیم شده است، بنابراین اگر مشکلی پیش آمد باید قطعه کاملاً جدیدی را سفارش دهید که این مورد کمی ناخوشایند است.

به‌طورکلی، کالبدشکافی Pixel 7a آسان است و همچنین تعویض صفحه‌نمایش و باتری به‌طور یکپارچه انجام می‌شود. متأسفانه، با تمامی این‌ها، برخی جنبه‌های منفی نیز در جداسازی قطعات میان‌رده آینده گوگل به‌چشم می‌خورد. درنهایت، یوتیوبر مذکور امتیاز 7.5 از 10 را به کالبدشکافی پیکسل 7a داده که امتیاز متوسطی است، اما گوگل می‌توانست در این مسیر تصمیمات کمی بهتری نیز بگیرد.

نظر شما درباره کالبدشکافی پیکسل 7a چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/05/06/%DA%A9%D8%A7%D9%84%D8%A8%D8%AF%D8%B4%DA%A9%D8%A7%D9%81%DB%8C-%D9%BE%DB%8C%DA%A9%D8%B3%D9%84-7a-%D8%A7%D8%AC%D8%B2%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%D8%A7%D8%AE%D9%84%DB%8C-%D8%A7%DB%8C%D9%86-%DA%AF%D9%88%D8%B4%DB%8C/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا