اخبار فناوری

ویوو و زایس قرارداد همکاری جدید را در بخش تحقیق‌وتوسعه دوربین و تصویربرداری امضا کردند

برندهای ویوو و زایس به عنوان دو شرکت مهم در زمینه گوشی‌های هوشمند و عکاسی در جهان، توافق آنها توافقنامه جدیدی را برای گسترش تلاش های مشترک تحقیق و توسعه امضا کردند. هدف این مشارکت گسترش بیشتر مرزهای همکاری و ترویج نوآوری پایدار در بخش دوربین و تصویربرداری است.

قرارداد همکاری بین Vivo و Zeiss

ویوو و زایس با هم به حوزه دوربین های موبایل می پردازند، فناوری های جدید را بررسی می کنند و راه حل های تصویربرداری را بهبود می بخشند، که گام مهمی در همکاری صنعتی است.

عکاسی متحرک پیشرفته

بر اساس شراکت موجود که در سال 2020 ایجاد شد، این توافق بر تعهد هر دو طرف به نوآوری مبتنی بر کاربر تأکید دارد.

در طول سال‌ها، آنها فناوری‌های مختلفی از جمله لنزهای اپتیکال زایس، پوشش‌های T*، لنزهای پرتره و افزایش رنگ طبیعی را توسعه داده‌اند.

قابل ذکر است، آنها لنز سوپر تله فوتو Zeiss APO را با استاندارد “Vario-Apo-Sonnar” معرفی کردند. این نوآوری ها در 20 محصول ادغام شده اند و میلیون ها کاربر در سراسر جهان از پیشرفته ترین تجربیات تصویربرداری موبایل بهره مند شده اند.

نوآوری های آینده

در ادامه، Vivo و Zeiss قصد دارند تا مرزهای عکاسی، از جمله عکاسی کلاسیک و محاسباتی را جابجا کنند.

در حالی که این دو برند به تحقیقات مشترک در زمینه تصویربرداری و دوربین ادامه می دهند، Vivo نیز در تحقیقات خود پیشرفت چشمگیری داشته است و چهار مدل از تراشه های تصویربرداری سری V بین سال های 2019 تا 2023 راه اندازی شد.

قرارداد همکاری بین Vivo و Zeiss

قرارداد همکاری بین Vivo و Zeiss

معرفی تصویربرداری in vivo

Vivo اخیرا عکاسی از پلان که بخشی از ماتریس فناوری آبی است و شامل پشته چیپ کریستال، مدل قلب آبی بزرگ، سیستم استقامت دریای آبی و سیستم عامل رودخانه آبی است.

این فناوری ها در آینده مورد استفاده قرار خواهند گرفت هدف Vivo با اتخاذ یک سیستم تحقیقاتی مشارکتی باز، تقویت نوآوری پایدار و ایجاد یک اکوسیستم طبیعی است.

جزئیات بیشتر در مورد طرح تیراندازی جدید سری X منتشر خواهد شد رویداد بعدی شرکت در 24 می با تمرکز بر رونمایی رسمی از گوشی ها X100s و X100 Ultra رونمایی خواهد شد و نشان دهنده تعهد این برند به افزایش تجربه کاربر از طریق راه حل های تصویربرداری نوآورانه است.

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/05/09/%D9%88%DB%8C%D9%88%D9%88-%D9%88-%D8%B2%D8%A7%DB%8C%D8%B3-%D9%82%D8%B1%D8%A7%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%AF-%D9%87%D9%85%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D8%B1%D8%A7-%D8%AF%D8%B1-%D8%A8%D8%AE/

تحریریه مای فون مگ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا