اخبار فناوری

رندرهای Oppo Find N2 به همراه مشخصات داخلی و اسکرین شات های این گوشی تاشو فاش شده است.

گزارش های اخیر حاکی از آن است که Oppo در حال کار بر روی آن است دو گوشی هوشمند تاشو جدید است و یکی از آنها می تواند گوشی تاشو Find Flip با فرم جدید و دیگری جایگزینی باشد N را پیدا کنید که در دسامبر 2021 به عنوان اولین دستگاه تاشو از این شرکت چینی معرفی شد. به تازگی رندر گوشی اوپو N2 را پیدا کنید منتشر شده است که طراحی مشابه نسل قبلی خود با همان ابعاد جمع و جور دارد. علاوه بر این، مشخصات داخلی و اسکرین شات های رابط کاربری این دستگاه فاش شده است که در ادامه به تفصیل به آن ها خواهیم پرداخت.

Oppo Find N2 را رندر کنید

رندر منتشر شده از Oppo Find N2 ما را به یاد همان ظاهر مدل نسل اول می اندازد، فقط طراحی ماژول دوربین عقب تغییر کرده و این بار مربعی شکل شده است.

Oppo Find N2 را رندر کنید

Oppo Find N2 را رندر کنید

در اینجا اسکرین شات هایی از آنچه که به نظر می رسد نسخه آزمایشی OPPO Find N2 است آورده شده است. برخط او فرار کرد. این تصاویر همچنین برخی از مشخصات کلیدی این گوشی را نشان می دهد. در تصاویر مشاهده می کنید که Find N2 دارای شماره مدل PGU110 است و از صفحه نمایش تاشو با پشتیبانی از نرخ رفرش 120 هرتز استفاده می کند.

این گوشی تاشو همچنین از نسل اول پردازنده اسنپدراگون 8 پلاس استفاده می کند. Find N2 همچنین دارای تراشه MariSilicon X خود Oppo است تا تجربه عکاسی در نور کم را بهبود بخشد. علاوه بر این، بهینه سازی دوربین Hasselblad را می توان در این دستگاه پشتیبانی کرد.

سایر مشخصات احتمالی فاش شده نشان می دهد که OPPO Find N2 به یک نمایشگر خارجی 5.5 اینچی OLED مجهز خواهد شد که وضوح 2120 در 1080 پیکسل و نرخ به روز رسانی 120 هرتز را ارائه می دهد. با این حال جزئیاتی در دسترس نیست. در قسمت داخلی دستگاه منتشر شده است. نمایش دادن. با این حال، گزارش های قبلی حاکی از آن است که Find N2 دارای صفحه نمایش 7.1 اینچی داخلی خواهد بود.

یک باتری 4520 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی، Find N2 را تامین می‌کند و انتظار می‌رود این مدل مانند نسل قبلی خود از شارژ بی‌سیم پشتیبانی کند.

ماژول دوربین Find N2 شامل یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی Sony IMX890، یک سنسور فوق عریض 48 مگاپیکسلی Sony IMX581 و یک لنز تله فوتو 12 یا 13 مگاپیکسلی خواهد بود. همچنین احتمالاً این گوشی ColorOS 13 مبتنی بر اندروید 13 را اجرا می کند و در رنگ های سیاه، سفید و سبز در دسترس خواهد بود.

برای یادآوری، Find N اصلی با صفحه نمایش OLED 7.1 اینچی تاشو، صفحه نمایش خارجی 5.5 اینچی، تراشه اسنپدراگون 8 نسل اول و باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع عرضه شد. 33 وات. تلفن مجهز به یک دوربین جلو 16 مگاپیکسلی و یک دوربین سه گانه 50 مگاپیکسلی (اصلی) + 16 مگاپیکسلی (فوق عریض) + 13 مگاپیکسلی (تله فوتو).

نظر شما درباره رندر Oppo Find N2 و مشخصات احتمالی گوشی تاشو بعدی این شرکت چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا