اخبار فناوری

تاریخ معرفی گلکسی اس 23 سامسونگ: 12 فوریه 1401

در هفته های اخیر، به طور گسترده گزارش شده است که سامسونگ قصد دارد سری آینده گوشی های هوشمند پرچمدار خود را در نیمه اول فوریه 2023 معرفی کند. البته تا کنون تاریخ معرفی این دستگاه ها مخفی نگه داشته شده است. اما اکنون به لطف معتبرترین افشاکننده اندروید یعنی Ice Universe، تاریخ دقیق معرفی سری گلکسی اس 23 فاش شده است که نشان از رونمایی زودتر از شایعات قبلی از این گوشی ها دارد.

تاریخ عرضه گلکسی اس 23 سامسونگ

به گفته افشاگر جهان یخیرویداد Samsung Galaxy Unpacked 2023 برای رونمایی از سری جدید گوشی های پرچمدار گلکسی اس 23 این در 1 فوریه 2023 / 12 بهمن 1401 برگزار می شود. به نظر می رسد این تاریخ عرضه در ایالات متحده باشد. بنابراین، برای سایر نقاط جهان، تاریخ عرضه رسمی به احتمال زیاد 2 فوریه 2023 خواهد بود. همچنین گفته می شود که سری Galaxy S23 دو هفته پس از عرضه رسمی در بازارهای بزرگ به فروش می رسد. سایر بازارها ممکن است قبل از پایان مارس 2023 به این تلفن ها دسترسی داشته باشند.

تاریخ عرضه گلکسی اس 23 سامسونگ

تاریخ عرضه گلکسی اس 23 سامسونگ

سری گلکسی S23 بهبودهایی در روشنایی صفحه نمایش، کیفیت دوربین و عملکرد به همراه خواهد داشت. انتظار می رود که تمام دستگاه های این سری نسخه قوی تر اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام، رم LPDDR5X و حافظه داخلی UFS 4.0. گلکسی اس 23 اولترا نیز از همان باتری 5000 میلی آمپر ساعتی نسل قبلی خود استفاده خواهد کرد، اما گلکسی اس 23 و گلکسی اس 23 پلاس ممکن است باتری کمی بزرگتر داشته باشند.

انتظار می رود گلکسی اس 23 و گلکسی اس 23 پلاس همچنان از دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی استفاده کنند، در حالی که گلکسی اس 23 اولترا به سنسور تصویر 200 مگاپیکسلی ارتقا خواهد یافت. علاوه بر این، هر سه گوشی دارای دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی با فوکوس خودکار خواهند بود و برخی از مدل ها ممکن است دارای OIS باشند. همه گوشی‌های این خانواده به‌طور پیش‌فرض از اندروید 13 استفاده می‌کنند و دارای حسگر اثر انگشت اولتراسونیک با مساحت کمی بزرگ‌تر هستند.

سامسونگ ممکن است سری گلکسی اس 23 را نیز عرضه کند اتصال ماهواره ای برای مواقع اضطراری آماده شوید. این دستگاه ها به احتمال زیاد دارای GPS، 5G، Wi-Fi 7، بلوتوث 5.2، NFC، پورت USB Type-C، شارژ سریع 45 واتی، بلندگوهای استریو، گواهی IP68، شارژ بی سیم سریع و شارژ بی سیم معکوس خواهند بود.

نظر شما درباره تاریخ احتمالی معرفی سری گلکسی اس 23 سامسونگ چیست؟



تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا