اخبار فناوری

رندرهای موتورولا ThinkPhone دیده شد. امکان استفاده از بدنه کربنی؟

موتورولا یکی از قدیمی ترین و شناخته شده ترین شرکت ها در زمینه تولید گوشی های هوشمند است، اما شاید در سال های اخیر نور نوآوری آن چندان روشن نبوده است. اما اخیراً به نظر می رسد که او برنامه های جدیدی برای توسعه محصولات خود دارد. زیرا اخیراً رندرهایی از ThinkPhone موتورولا دیده شده است. با مایفون مگ بیا

رندرهای موتورولا ThinkPhone دیده شد. امکان استفاده از بدنه کربنی؟

در سال 2005، موتورولا تجارت کامپیوتر IBM از جمله برند ThinkPad را خریداری کرد. اخیرا ایوان بلاس، حامی مشهور دنیای فناوری، رندرهایی از یک دستگاه جدید بدون واترمارک منتشر کرده و به نوعی تایید می کند که این دستگاه دارای طراحی کربنی مشابه لپ تاپ ThinkPad X1 Carbon لنوو است.

موتورولا ThinkPhone جدید احتمالا از نسل اول چیپست اسنپدراگون 8 پلاس استفاده می کند و دارای 8 یا 12 گیگابایت رم است. گزینه های موجود برای حافظه داخلی شامل 128 گیگابایت، 256 گیگابایت یا 512 گیگابایت خواهد بود.ظاهراً این گوشی دارای صفحه نمایش 6.6 اینچی POLED با رزولوشن 1800 در 2400، نسبت تصویر 20:9 و نسبت تصویر خواهد بود. نرخ رفرش 144 هرتز. دوربین عقب. شایعه شده است که راه اندازی دارای یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با f/1.8، یک دوربین 13 مگاپیکسلی فوق عریض و یک سنسور عمق است.

موتورولا ThinkPhone می سازد

دوربین جلویی دستگاه نیز دارای سنسور 32 مگاپیکسلی است که برای سلفی و چت تصویری مناسب است. علاوه بر موارد ذکر شده، این دستگاه از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سیمی 68 وات و شارژ بی سیم 15 واتی تغذیه می کند.این گوشی دارای گواهی IP68 است که به معنای ضد آب و گرد و غبار بودن آن است که به دستگاه اجازه می دهد تا عمق تقریباً در آب شیرین غوطه ور شود. 5 فوت تا 30 دقیقه.

علاوه بر این، این دستگاه از اندروید 13 استفاده می کند که به طور پیش فرض در آن نصب شده است. در نهایت، به نظر می رسد که ThinkPhone دارای حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر نیز خواهد بود. Motorola ThinkPhone نه تنها ظاهر خوبی خواهد داشت، بلکه یک گوشی قدرتمند نیز خواهد بود. اگر شایعات صحت داشته باشند، این گوشی هوشمند از شبکه 5G نیز پشتیبانی می کند، اگرچه نمی دانیم که به هر دو سیگنال زیر 6 گیگاهرتز و mmWave 5G متصل می شود یا خیر، اما به نظر می رسد موتورولا در حال بازگشت به شکوه سابق خود است و اکنون سومین است. این گوشی هوشمند پس از اپل و سامسونگ پرفروش ترین گوشی هوشمند در ایالات متحده است.

به گزارش خبرگزاری PhoneArenaممکن است به خاطر داشته باشید که Motorola DROID که در نوامبر 2009 به عنوان نسخه انحصاری Verizon منتشر شد، اولین گوشی با اندروید 2.0 و اولین رقیب واقعی آیفون بود. موتورولا در اوایل راه خود را در بازار گوشی های هوشمند رده بالا گم کرد، اما به تازگی گوشی های اندرویدی قدرتمندی را با مشخصات عالی عرضه کرده است. نظر کاربران Tranji در مورد رندرهای ThinkPhone موتورولا که امکان استفاده از بدنه کربنی در این دستگاه را تقویت می کند چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا