اخبار فناوری

ویدئو معرفی هدست اپل ویژن پرو را ببینید: حذف یک قابلیت جذاب

هدست اپل ویژن پرو از ۲۹ دی ۱۴۰۲ یعنی جمعه همین هفته برای پیش‌خرید در دسترس خواهد بود و اولین نمونه‌ها از ۱۳ بهمن به مشتریان ارائه خواهد شد. این دستگاه اولین نمونه از دسته جدید محصولات اپل است. در نتیجه می‌توان انتظار داشت موج عظیمی از تجربه‌های نو یا حتی انتقادات پیرامون آن شکل بگیرد. برای شروع، بد نیست که دوباره ویدئو معرفی هدست اپل ویژن پرو را ببینید. در این ویدئو و در توضیحات اپل شاهد حذف یک قابلیت جذاب از هدست Apple Vision Pro هستیم.

حذف بی‌سروصدای یک قابلیت از هدست اپل ویژن پرو

هنگامی که Apple Vision Pro به طور رسمی در نطق اصلی کنفرانس WWDC 2023 معرفی شد، اپل ویدیوی ۹ دقیقه‌ای رسمی را در یوتیوب منتشر کرد و قابلیت “محیطی با آسمان باز” را به نمایش گذاشت.

راوی شرح مختصری از این ویژگی ارائه می‌کرد و گفت:

«در هدست Apple Vision Pro، شما همچنین می‌توانید فضای خود را تغییر دهید، محیط‌های زیبایی که می‌توانید آن را فراتر از ابعاد اتاق خود گسترش دهید.»

شاید اپل این ویدیو را حذف نکرده باشد اما آن را ویرایش کرده و کاربران دقیق متوجه شدند که دیگر قابلیت “محیطی با آسمان باز” در این ویدئو و توضیحات متنی رسمی اپل موجود نیست.

بیاید این ویدئو معرفی را دوباره ببینیم:

 

 

کاملاً منطقی است که ویدیو معرفی رسمی Apple Vision Pro ویرایش شوند، زیرا خریداران بالقوه‌ای که قبلا توسط چشم‌انداز واقعیت مختلط این شرکت جذب شده‌اند، زمانی که این ویژگی دیگر در مواد بازاریابی وجود ندارد، شکایت زیادی نخواهند داشت.

متن بازاریابی اپل ویژن پرو نیز ویرایش شده و دیگر به «آسمان باز» یا چیزی شبیه به این ویژگی اشاره نمی کند

متن اولیه

متن اولیه

پس از ویرایش

پس از ویرایش

شخصی در توییتر با نام کاربری @M1Astra این تغییرات را مشاهده و تمام تفاوت‌ها را در حساب کاربری خود ارائه کرده است. مثلا در سال 2023، متن توضیحات اپل این بود:

“از بین مجموعه ای از مناظر زیبا انتخاب کنید، یا به طور جادویی سقف خود را با یک آسمان صاف و باز جایگزین کنید.”

اکنون، نوشته شده است:

“از بین مناظر زیبا انتخاب کنید، یا اتاق خود را با محیط سینما به یک سینمای شخصی تبدیل کنید.”

با توجه به اینکه این تغییرات بدون اطلاع مشتریان انجام شده است، نشان می‌دهد که قرار بود ویژگی Open Sky Environment (فضای با آسمان باز) وجود داشته باشد اما با حذف آن احتمالا این ویژگی به عرضه رسمی محصول نرسد یا شاید هم کلا حذف شده باشد.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید چه ویژگی‌های دیگری تا عرضه رسمی، تغییر خواهد کرد؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/01/14/%D9%88%DB%8C%D8%AF%D8%A6%D9%88-%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-%D9%87%D8%AF%D8%B3%D8%AA-%D8%A7%D9%BE%D9%84-%D9%88%DB%8C%DA%98%D9%86-%D9%BE%D8%B1%D9%88-%D8%B1%D8%A7-%D8%A8%D8%A8%DB%8C%D9%86%DB%8C%D8%AF/

Updated: 2024-02-17 09:34:29

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا