اخبار فناوری

ردمی نوت ۱۳ پرو با پشتیبانی از شارژر ۶۷ واتی گواهی 3C را دریافت کرد

شیائومی قصد دارد در آینده ای نزدیک از سری Redmi Note 13 رونمایی کند. هم اکنون ردمی نوت ۱۳ پرو در یک وب‌سایت صدور گواهینامه مشاهده شده است. داده های این وب‌سایت، برخی از مشخصات تلفن هوشمند مذکور را فاش می‌کند.

ردمی نوت ۱۳ پرو با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی در راه است

ردمی نوت ۱۳ پرو شیائومی در میان داده های گواهینامه 3C مشاهده شده است. این دستگاه دارای شماره مدل 2312DRA50C بوده که با همین شماره شماره مدل نیز در میان داده های TENAA مشاهده شده بود. لیست گواهی 3C جزئیات زیادی را در اختیار ما قرار نمی‌دهد. اما تأیید می‌کند که Redmi Note 13 Pro از شارژ سریع ۶۷ واتی پشتیبانی خواهد کرد. به عبارت دیگر، این تلفن هوشمند آینده شیائومی در بخش «شارژ سریع» هیچ ارتقایی نسبت به نسل قبل نخواهد داشت. زیرا ردمی نوت ۱۲ پرو نیز از شارژر ۶۷ واتی پشتیبانی می‌کرد.

گوشی Redmi Note 13 Pro در میان داده های 3C

متاسفانه، گواهی 3C هیچ ویژگی قابل توجه دیگری از Note 13 Pro را نشان نمی‌دهد. اما این تاییدیه نشان دهنده آن است که زمان زیادی تا رونمایی این گوشی هوشمند باقی نمانده است. شایعه شده است که سری ردمی نوت ۱۳ در ماه اکتبر و در کشور چین معرفی خواهند شد. پس از آن، این سری از تلفن های هوشمند شیائومی راهی بازار جهانی خواهند شد.

بر اساس آنچه تاکنون می دانیم، این گوشی دارای صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی OLED با رزولوشن ۲۷۱۲×۱۲۲۰ پیکسل خواهد بود. مطابق با گزارش منبع، Redmi Note 13 Pro در نسخه های مختلفی عرضه می‌شود. این گوشی در نسخه های ۶ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، ۸ + ۲۵۶ گیگابایت، ۱۲ + ۵۱۲ گیگابایت و ۱۶ گیگابایت + ۱ ترابایت حافظه ذخیره سازی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. انتظار می‌رود که این تلفن هوشمند از باتری پرظرفیت ۵,۰۲۰ میلی آمپری برخوردار باشد. احتمالا سه لنز دوربین در قاب پشتی ردمی نوت ۱۳ پرو قرار خواهد گرفت. گفته می‌شود که دوربین اصلی این دستگاه وضوح ۲۰۰ مگاپیکسلی خواهد داشت.

گواهی TENAA ردمی نوت ۱۳ پرو و نوت ۱۳ پرو پلاس مشخصات این گوشی ها را فاش کرد

نظر شما درباره Redmi Note 13 Pro چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/09/06/%D8%B1%D8%AF%D9%85%DB%8C-%D9%86%D9%88%D8%AA-%DB%B1%DB%B3-%D9%BE%D8%B1%D9%88-%D8%A8%D8%A7-%D9%BE%D8%B4%D8%AA%DB%8C%D8%A8%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%98%D8%B1-%DB%B6%DB%B7/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا