اخبار فناوری

یک نسخه ۲۴ گیگابایت حافظه رم برای OnePlus Ace 2 Pro با ۱ ترابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد

رقابت اعداد در اکوسیستم اندروید پررنگ است. سال‌های خیلی دوری نبود زمانی که ۴ گیگابایت حافظه رم برای یک موبایل پرچمدار استفاده می‌شد. حالا اما حتی محصولاتی که نقش پرچمدار کلیدی یک برند را ندارد خیلی فراتر از آن رفته‌اند. به تازگی می‌شنویم که یک نسخه ۲۴ گیگابایت حافظه رم برای OnePlus Ace 2 Pro با ۱ ترابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد.

OnePlus Ace 2 Pro با ۲۴ گیگابایت حافظه رم

وان پلاس به زودی یک گوشی پرچمدار از سری Ace را به بازار عرضه خواهد کرد. این گوشی، وان پلاس Ace 2 Pro نام دارد و احتمالا در بازار جهانی با نام OnePlus 11RT عرضه خواهد شد.

پیش از این مشخصات کلیدی این دستگاه از جمله شارژ سریع ۱۵۰ واتی و تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ گزارش شده بود. استفاده از تراشه پرچمدار کوالکام قطعا این دستگاه را در رده محصولات پرچمدار قرار خواهد داد اما شاید پرچمدار پریمیوم نباشد.

با این حال وان پلاس می‌خواهد یک نسخه ۲۴ گیگابایت حافظه رم و ۱ ترابایت حافظه داخلی را برای Ace 2 Pro یا 11RT ارائه کند. در حقیقت هنوز نمی‌دانیم این حافظه رم ۲۴ گیگابایتی دقیقا به صورت سخت‌افزاری ارائه می‌شود یا مخلوطی از حافظه رم فیزیکی و مجازی است. با این حال اگر هم حافظه رم ترکیبی باشد باز هم زیاد است!

 

پیش از این شنیده بودیم که این تلفن هوشمند از خنک کننده بزرگ محفظه بخار یا VC برخوردار خواهد بود. این دستگاه از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX890 برای دوربین اصلی استفاده خواهد کرد.

متاسفانه اطلاعاتی درباره دو دوربین دیگر این گوشی در دست نیست. ادعا می‌‌شود که این تلفن هوشمند آینده وان پلاس از باتری ۵,۰۰۰ میلی آمپری برخوردار خواهد بود.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید این میزان حافظه رم نیاز است؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/06/25/%DB%8C%DA%A9-%D9%86%D8%B3%D8%AE%D9%87-%DB%B2%DB%B4-%DA%AF%DB%8C%DA%AF%D8%A7%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%AD%D8%A7%D9%81%D8%B8%D9%87-%D8%B1%D9%85-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-oneplus-ace-2-pro-%D8%A8%D8%A7/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا