اخبار فناوری

تبلت ویوو پد ۳ پرو با تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۹۳۰۰ و نمایشگر ۱۴۴ هرتزی معرفی شد

ویوو در کنار گوشی های تاشو جدید خود، از تبلت پد ۳ پرو نیز رونمایی کرد. این محصول مشخصات قدرتمندی دارد. هنوز خبری از ویوو پد ۳ استاندارد نیست؛ ممکن است که این تبلت در آینده به عنوان جانشین ویوو پد ۲ معرفی شود. با مایفون مگ همراه باشید تا نگاهی به مشخصات و ویژگی های Vivo Pad 3 Pro بیندازیم.

ویوو پد ۳ پرو از شارژ سریع ۶۶ واتی پشتیبانی می‌کند

ویوو Pad 3 Pro دارای یک صفحه نمایش بزرگ ۱۳ اینچی با وضوح 3.1K و رفرش ریت ۱۴۴ هرتزی است. این نمایشگر حداکثر روشنایی ۹۰۰ نیتی داشته و از فضای رنگی DCI-P3 به همراه استاندارد HDR10 پشتیبانی می‌کند.

این تبلت جدید ویوو به هشت اسپیکر مجهز شده که می‌توانند صدای پانوراما سه بعدی ایجاد کنند. از نظر طراحی، Vivo Pad 3 Pro دارای فریم تخت و ماژول دوربین دایره‌ای شکل است. تنها یک لنز دوربین در قاب پشتی این تبلت دیده می‌شود. دوربین اصلی وضوح ۱۳ مگاپیکسلی داشته و برای دوربین سلفی نیز از سنسور ۸ مگاپیکسلی استفاده شده است. سنسور اثرانگشت، بر روی دکمه پاور قرار دارد.

Vivo Pad 3 Pro

ویوو پد ۳ پرو، اولین تبلت جهان است که از تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۹۳۰۰ بهره می‌برد. گران‌قیمت‌ترین نسخه این دستگاه با ۱۶ گیگابایت رم LPDDR5 و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی UFS 4 به دست کاربران می‌رسد. این تبلت جدید ویوو به خنک‌کننده مایع (محفظه بخار) مجهز شده است. Vivo Pad 3 Pro از باتری پرظرفیت ۱۱,۵۰۰ میلی‌آمپری برخوردار بوده و از شارژ سریع ۶۶ واتی پشتیبانی می‌کند.

همان‌طور که منبع این گزارش اشاره می‌کند، ویوو Pad 3 Pro به طور پیش‌فرض با برخورداری از رابط کاربری OriginOS 4 مبتنی بر اندروید ۱۴ به دست کاربران خواهد رسید. از دیگر ویژگی های این تبلت می‌توان به پشتیبانی از WiFi-7، بلوتوث ۵.۴، NFC و پورت USB-C اشاره کرد. این محصول از قلم Vivo Pencil 2 و صفحه کلید پشتیبانی می‌کند.

Vivo Pad 3 Pro

قیمت Vivo Pad 3 Pro: تنها ۴۱۵ دلار برای نسخه پایه

قیمت نسخه پایه ویوو Pad 3 Pro با ۸ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی معادل ۴۱۵ دلار است. قیمت سایر پیکربندی های در نظر گرفته شده برای این تبلت به شرح زیر است:

۱- نسخه ۸ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی: ۳,۲۹۹ یوآن (۴۵۷ دلار)

۲- نسخه ۱۲ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی: ۳,۵۹۹ یوآن (۴۹۸ دلار)

۳- نسخه ۱۶ گیگابایت رم + ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی: ۳,۹۹۹ یوآن (۵۵۳ دلار)

ویوو X Fold 3 به‌عنوان سبک‌ترین گوشی تاشو کتابی رسماً معرفی شد؛ Fold 3 Pro با دوربین بهتر و باتری بزرگتر

امکان پیش‌سفارش این محصول از امروز وجود داشته و فروش آن نیز از ۳ آوریل (۱۵ فروردین) آغاز می‌شود. می‌توان تبلت ویوو پد ۳ پرو را در رنگ های خاکستری، آبی و بنفش تهیه کرد.

نظر شما درباره این تبلت جدید ویوو چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/03/27/%D8%AA%D8%A8%D9%84%D8%AA-%D9%88%DB%8C%D9%88%D9%88-%D9%BE%D8%AF-%DB%B3-%D9%BE%D8%B1%D9%88-%D8%A8%D8%A7-%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D8%B4%D9%87-%D9%85%D8%AF%DB%8C%D8%A7%D8%AA%DA%A9-%D8%AF%DB%8C%D9%85%D9%86%D8%B3/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا