اخبار فناوری

تصویر زنده گلکسی زد فلیپ 5 در دنیای واقعی را ببینید

حدود یک ماه تا رونمایی رسمی از نسل جدید گوشی‌های تاشو سامسونگ فاصله داریم و این روزها، شایعات و افشاگری‌های متعددی از این دستگاه‌ها منتشر می‌شود. پس از انتشار تصویر رسمی و مشخصات کامل گلکسی زد فلیپ 5، اکنون یک تصویر زنده از این گوشی تاشو در دنیای واقعی فاش شده است که نمایشگر کاور به شکل پوشه آن را نشان می‌دهد.

تصویر زنده گلکسی زد فلیپ 5

عکس فاش‌شده توسط Tech_Reve چیزی را نشان می‌دهد که به‌نظر می‌رسد گوشی Galaxy Z Flip 5 در یک قاب محافظ باشد. البته این قاب ظاهر عجیبی دارد و به‌نظر نمی‌رسد که آن‌قدرها با گوشی سازگاری داشته باشد، با دیدن اینکه چگونه در اطراف بریدگی‌های دوربین، فضای خالی وجود داشته و گوشه‌های آن نیز تیز هستند. این بیشتر شبیه یکی از مواردی است که قرار نیست فروخته شوند، اما برای محافظت از گوشی‌های پیش‌تولید از آسیب و چشمان کنجکاو استفاده می‌شوند.

در مورد جزئیات فاش‌شده در عکس، به‌نظر می‌رسد گلکسی زد فلیپ 5 دارای یک حسگر اثرانگشت در لبه‌ی کناری خود، یک لولای صاف و نمایشگر کاور پوشه‌ای شکل است که پیش‌تر در رندرها دیده‌ایم. نمایشگر کاور دستگاه همچنین یک ساعت دایره‌ای همیشه روشن را نشان می‌دهد.

تصویر زنده گلکسی زد فلیپ 5

تصویر زنده گلکسی زد فلیپ 5

هیچ اطلاعاتی در مورد زمان و مکان ثبت این عکس از گلکسی Z Flip 5 وجود ندارد، اما تاکنون می‌دانیم که سامسونگ در چه زمانی و در کجا به‌طور رسمی از دستگاه رونمایی خواهد کرد.

برخلاف سال‌های گذشته، سامسونگ رویداد بعدی Unpacked خود را در کره جنوبی میزبانی خواهد کرد. گزارش‌ها می‌گویند که غول کره‌ای این گوشی را در COEX در منطقه مجلل Gangnam در 27 جولای معرفی خواهد کرد. درواقع، سامسونگ درحال تغییر برنامه خود است و زودتر از همیشه میزبان Unpacked بعدی خواهد بود.

Galaxy Z Flip 5 روی صحنه تنها نخواهد بود و گلکسی زد فولد 5، سری گلکسی تب اس 9 و گجت‌های پوشیدنی گلکسی واچ 6 و گلکسی بادز 3 آن را همراهی می‌کنند.

اما به Galaxy Z Flip 5 برگردیم، مدل نسل بعدی نشان‌دهنده جهش قابل‌توجهی در طراحی برای سری فلیپ گوشی‌های تاشو سامسونگ است، زیرا اولین مدلی است که اندازه نمایشگر کاور خود را تا این حد افزایش می‌دهد.

نظر شما پیرامون تصویر زنده گلکسی زد فلیپ 5 چیست؟



منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/06/25/%D8%AA%D8%B5%D9%88%DB%8C%D8%B1-%D8%B2%D9%86%D8%AF%D9%87-%DA%AF%D9%84%DA%A9%D8%B3%DB%8C-%D8%B2%D8%AF-%D9%81%D9%84%DB%8C%D9%BE-5-%D8%AF%D8%B1-%D8%AF%D9%86%DB%8C%D8%A7%DB%8C-%D9%88%D8%A7%D9%82%D8%B9/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا