اخبار فناوری

شیائومی Civi 4 احتمالا با تراشه دیمنسیتی ۸۳۰۰ اولترا از راه می‌رسد

می‌دانیم که گوشی های هوشمند مورد انتظار سری Redmi K70 تا پایان روز جاری معرفی خواهند شد. هم اکنون اما اطلاعاتی درباره شیائومی Civi 4 به بیرون درز کرده است. گفته می‌شود که این تلفن هوشمند از تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۸۳۰۰ اولترا برخوردار خواهد بود.

احتمالا شیائومی Civi 4 در اواسط اسفند تا اوایل فروردین معرفی می‌شود

در ماه سپتامبر، شیائومی سیوی ۴ در میان داده های IMEI مشاهده شد. لیست مذکور نشان داد که این دستگاه دارای شماره مدل 24031PN0DC است. گفته می‌شود که شیائومی، این غول فناوری چینی، Civi 4 را در مارس ۲۰۲۴ رونمایی خواهد کرد. تاکنون جزئیات دقیق‌تر این تلفن هوشمند نامشخص بود. هم اکنون اما یک منبع آگاه برخی از مشخصات کلیدی Civi 4 را به اشتراک گذاشته است. افشاگری به نام Anvin، با انتشار پستی در شبکه اجتماعی X (توئیتر سابق) گفت که احتمالا سیوی ۴ از تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۸۳۰۰ اولترا برخوردار خواهد بود. با توجه به آنکه نسل قبلی این دستگاه (Xiaomi Civi 3) از تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۸۳۰۰ اولترا بهره‌مند بود، این احتمال چندان دور از ذهن به نظر نمی‌رسد.

شیائومی Civi 3

Xiaomi Civi 3

شایعات گذشته نشان می‌دادند که سیوی ۴ از تراشه اسنپدراگون ۷ نسل ۱ بهره خواهد برد. اما با انتشار این شایعه جدید، اطلاعات قبلی نقض شده است. یک نشت اطلاعاتی جداگانه نشان می‌دهد که Civi 4 از دوربین سلفی ارتقاء یافته استفاده می‌کند. این دستگاه از سنسور دوربین OmniVision نیز بهره‌مند خواهد بود.

همان‌طور که وب‌سایت Gizmochina در گزارش جدید خود اشاره می‌کند، مشابه تمام گوشی های سری Civi، احتمالا بازار هدف Xiaomi Civi 4 نیز بانوان خواهد بود. متاسفانه اما جزئیات دقیق‌تر این تلفن هوشمند آینده شیائومی، همچنان نامشخص است. اطلاعات منتشر شده در حد شایعه بوده و هنوز اطلاعات رسمی درباره سیوی ۴ منتشر نشده است.

شیائومی CIVI 4 در میان داده های IMEI مشاهده شد

نظر شما درباره این تلفن هوشمند آینده شیائومی چیست؟ آیا Civi 4 در بازار جهانی عرضه خواهد شد؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/11/29/%D8%B4%DB%8C%D8%A7%D8%A6%D9%88%D9%85%DB%8C-civi-4-%D8%A7%D8%AD%D8%AA%D9%85%D8%A7%D9%84%D8%A7-%D8%A8%D8%A7-%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D8%B4%D9%87-%D8%AF%DB%8C%D9%85%D9%86%D8%B3%DB%8C%D8%AA%DB%8C-%DB%B8%DB%B3/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا