اخبار فناوری

ویژگی‌های Health Connect اندروید 14 به طور پیش‌فرض برای سایر برنامه‌ها خواهد بود

اندروید 14 نسل بعدی سیستم عامل اندروید است و گوگل قصد دارد با ویژگی های مفیدتر و متنوع تر به رشد سریع اندروید ادامه دهد. طبق اخبار و اطلاعات به دست آمده، ویژگی های Health Connect اندروید 14 به صورت پیش فرض با سایر اپلیکیشن ها یکپارچه خواهد شد. با مایفون مگ بیا

قابلیت های Health Connect در اندروید 14 چه خواهد بود؟!

به نظر می رسد ادغام اصلی Health Connect در اندروید 14 در مسیر درستی قرار دارد. در صورت پیاده سازی این API، سیستم عامل اندروید قادر به رقابت با اپل و watchOS در زمینه داده های سلامت و تناسب اندام خواهد بود. با کمک برنامه Health Connect که توسط گوگل و سامسونگ ایجاد شده است، می توانید داده های سلامتی و تناسب اندام خود را دریافت کرده و آن را با سایر برنامه ها به اشتراک بگذارید. آن وقت است که می توانید از حریم خصوصی خود مطمئن شوید. این برنامه با گوشی های هوشمند مجهز به سیستم عامل اندروید و ساعت های هوشمند متصل به سیستم عامل Wear کار می کند و در آینده Health Connect بخشی از اندروید 14 خواهد بود.

در حال حاضر، تنها 11 برنامه از Health Connect استفاده می کنند که هنوز در مرحله آزمایش بتا است. Fitbit، Google Fit، Samsung Health و تقویم دوره Flo برخی از شناخته شده ترین آنها هستند. با این حال، با Health Connect، گوگل امیدوار است که بیشتر یک API باشد تا یک برنامه. Health Connect در آخرین به‌روزرسانی اصلی اندروید 13 که Google Pixels اخیراً دریافت کرده است، در دسترس است. همچنین، بر اساس کد منبع موجود برای بحث در پروژه منبع باز Android Gerrit، به نظر می رسد گوگل قصد دارد این API را به عنوان بخش اصلی اندروید 14 قرار دهد.

ویژگی های Health Connect در اندروید 14

به گزارش سایت خبری GizChinaبا مقایسه اکوسیستم‌های Android/WearOS و iOS/Watch OS، گوگل در پردازش و مدیریت داده‌های سلامت و تناسب اندام کمی از Apple و Watch OS عقب تر است. ادغام عالی ویژگی های سلامتی اپل با سخت افزار، بخش بزرگی از محبوبیت اپل واچ است. از طرف دیگر، ساعت پیکسل گوگل هیچ ویژگی مرتبط با سلامتی ندارد. بنابراین، بیش از گذشته به چنین عملکردی نیاز خواهد داشت.

از آنجایی که Health Connect بخشی از اندروید 14 است، همه برنامه‌نویسان برنامه‌هایی که از سیستم‌عامل موبایل گوگل استفاده می‌کنند و سازندگان لوازم جانبی با استفاده از Wear OS و Android، مانند سامسونگ، شیائومی و ریلمی، می‌توانند حتی به همین روش تولید کنند. در دسترس بودن. علاوه بر این، کاربران دیگر نگران از دست دادن اطلاعات خود نیستند. حتی هنگام جابجایی از یک برنامه به برنامه دیگر، مانند عملکرد آنها در طول جلسات در حال اجرا. با این حال، ما توسعه این ویژگی را در زمینه های مختلف زیر نظر داریم و شما را در جریان قرار خواهیم داد.

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا