اخبار فناوری

مشخصات کلیدی اوپو واچ ۵ پرو فاش شد

انتظار می‌رود که اوپو به زودی از ساعت های هوشمند جدید خود با نام «Oppo Watch 5» رونمایی کند. این سری، جانشین ساعت های هوشمند Watch 3 خواهد شد. اوپو واچ ۳ در سال گذشته میلادی معرفی شده بود. انتظار می‌رود که این کمپانی از عدد ۴ در نامگذاری ساعت های خود صرف نظر کند‌. زیرا عدد مذکور، در چین و سایر کشور های آسیایی بدشانسی می‌آورد! هم اکنون، مشخصات کلیدی اوپو واچ ۵ پرو فاش شده است.

اوپو واچ ۵ پرو از تراشه ۴ نانومتری و باتری پرظرفیتی برخوردار خواهد بود

افشاگر معروف اطلاعات یعنی Digital Chat Station، برخی از مشخصات کلیدی اوپو واچ ۵ پرو را، پیش از رونمایی آن، به اشتراک گذاشته است. Watch 5 Pro یک ساعت هوشمند با پشتیبانی از سیم کارت و تراشه مستقل eUICC است. این ساعت هوشمند آینده اوپو از یک تراشه کم مصرف ۴ نانومتری برخوردار خواهد بود. این تراشه انرژی کمی مصرف کرده و شارژدهی محصول مذکور را افزایش خواهد داد.

سری Oppo Watch 3

این ساعت هوشمند دارای صفحه نمایش منحنی مربعی LTPO خواهد بود‌. همان طور که وب‌سایت Thetechoutlook در جدیدترین گزارش خود اشاره می‌کند، یک باتری ۵۷۰ میلی آمپری برای این محصول در نظر گرفته شده است. این باتری پرظرفیت، به کاربران اجازه می‌دهد تا بدون نگرانی در مورد شارژ، زمان طولانی را از ساعت هوشمند خود استفاده کنند. Digital Chat Station همچنین اشاره می‌کند که Oppo Watch 5 Pro از متریال پریمیوم ساخته شده است.

با توجه به اطلاعات فاش شده، می‌توان گفت که اوپو واچ ۵ پرو یک ساعت هوشمند با پرفورمنس بالا، متریال درجه یک و ظاهری عالی است. انتظار می‌رود که سری واچ ۵ اوپو در کنار گوشی هوشمند تاشو Oppo Find N3 معرفی شود. انتظار می‌رود که در آینده ای نزدیک، اطلاعات بیشتری درباره سری Oppo Watch 5 به بیرون درز کند. در صورت انتشار اطلاعات بیشتر، آن را با شما در مایفون مگ به اشتراک خواهیم گذاشت.

اوپو واچ 3 و واچ 3 پرو با تراشه Snapdragon W5 رسما معرفی شدند

نظر شما درباره این ساعت هوشمند آینده اوپو چیست؟ آیا این ساعت هوشمند می‌تواند نظر کاربران را به سوی خود جلب کند؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/08/07/__trashed-2/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا